Hoe ben je hier terecht gekomen? voorstellen Angela

Ik moet F&M bedanken (THANX!), want zij het is geweest die mij op het spoor van Fonteine heeft gezet, toen zij mij jaren geleden een filmpje 'paleo in een notendop' heeft doorgestuurd. Ik vroeg aan haar waar ze dat leuke filmpje vandaan had gehaald. Via zijn site ben ik op de artikelen van Mike gestuit na aanleiding daarvan eens op deze site gaan snuffelen. De laatste lezing in Heerlen en het daarop volgende gesprek heeft me over de streep getrokken om me nog meer in te lezen, voeding verder aan te passen en mee te gaan schrijven.

 
ik zit nu net te denken, Nieuwegein? kan ook wel Soest geweest zijn. Het was in een zaal waar tafels in een vierkant stonden op de begane grond. Lokatie was aan een plein. Ik herinner me nog dat er over Sole gesproken werd. Er was een vrouw die geen noemenswaardige klachten had, echter na 2 weken gebruik van Sole merkte ze dat ze geen ochtendhumeur meer had. Dit is me nog bijgebleven.

 
Via Paul en Ilse Blokker ik kocht daar al rauwe melk, ben al heel lang met voeding bezig maar kreeg mijn gezondheid niet onder controle en toen zag ik daar dat Mike een lezing gaf in de buurt en ben daar naar toe gegaan, was eigenlijk niet echt onder de indruk maar ik sprak daar iemand die al een tijdje de voedingsadviezen van Mike volgde en toen ben ik er volledig voor gegaan. Ik heb al heel wat veranderd en er beginnen zich nu toch echt veranderingen voor te doen. Heb al wat meer energie maar ik heb een behoorlijke ziekteperiode achter de rug dus het zal nog wel meer tijd nodig hebben maar eindelijk geloof ik dat ik er doorheen ga komen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan