het smelten van de ijskappen

kaasmeisje

New member
Wat is jullie visie over de oorzaak dat de ijskappen smelten?



Ik zag laatst een animatie over het smelten van de ijskappen en hoe hard dat nu wel niet gaat. Ik vond het best wel schrikwekkend.

 
http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/2012/01/ijskap-noordpool-smelt-niet-maar-wordt.html

Mocht er al iets smelten, is dat dankzij HAARP of andere maffe methoden. Shell schijnt er een rol in te spelen. Maar als ik bovenstaand artikel lees wordt de boel weer flink opgeblazen...

 
Quote:
Maar als ik bovenstaand artikel lees wordt de boel weer flink opgeblazen...


Daarom begrijp ik er soms niks meer van.

 
Als het ijs op de noordpool gaat smelten, heeft de kerstman straks geen thuisbasis meer - aldus Greenpeace:



Mike

 
Quote:
De ultieme ironie: klimaatwetenschappers zitten vast op het alsmaar groeiende ijs in de zuidpool:


Ze zullen wellicht denken:eek:nze theorie is correct,maar wat is er mis met die ijskappen???

ad

 
Lijkt op : de schijf van 5 is goed maar de mensen houden zich er niet aan. :wink:

Of: het vet 'smelt'van m'n lijf sinds ik geen KH meer eet,iets klopt niet met het lijf.Maar wat? :wink:

ad

 
Quote:
Ze zullen wellicht denken:eek:nze theorie is correct,maar wat is er mis met die ijskappen???


:lol: Ad, jij verdient je eigen tvshow! :wink:

 
Quote:
Ad, jij verdient je eigen tvshow


Nou , bedankt.Daar kan ik mooi het nieuwe jaar mee in. :wink:

Aan onderwerpen geen gebrek zou ik zeggen.

ad

 
Eerst was het dat de aarde opwarmt. Toen werd het klimaatverandering. Wel zo handig want dan heb je altijd gelijk. Het gaat alleen maar om geld, zoals gebruikelijk.

Waarom heet Groenland niet Witland?? Hoe kan het dat een aantal jaren geleden de bevoorrading van Russische kampen op de Zuidpool in een dag bereikt werden ,vorig jaar deed men er 8 dagen over en nu zitten die schepen vast. Er blijft geen ijskap over???? Hoeveel CO2 zit er procentueel in de lucht?? Ik denk dat bijna niemand het weet. Ik zou me drukker maken of er nog wel genoeg zuurstof in de lucht zit. Meer CO2 is gunstig voor de planten groei en meer zuurstof voor mens en dier. En het CO2 spook is goed voor inkomsten van de overheid. Verder niks mis mee.

En die aarde............die blijft wel, ook als wij allang zijn uitgestorven.

 
Quote:
Hoeveel CO2 zit er procentueel in de lucht?? Ik denk dat bijna niemand het weet



0,031% als het goed is :mrgreen:

 
Ja, dat klopt. Het is niet de moeite. Dat zou dus ons hele klimaat veranderen? En dat is dan ook nog eens de schuld van de mens?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan