Het grote bedrog

Vanaf 2.09 u. Waar er heden veel over te doen en gesproken word: 666. van af +- 3.43 u. komt 666 en wat daar bij komt kijken telkens weer terug en, nee, niet over de aarde die plat is


Kun je een verslag doen, iets te lange video om te kijken
Dat gelovers in de grote Pannekoek hier tijd voor hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over dingen die nog niet duidelijk zijn:

Olie, de olie is nog steeds niet op. Het lijkt erop dat dat niet gaat lukken voorlopig:)

Is de bron van olie uitsluitend afkomstig van dino's of zit er meer achter?


 
Yep, moeders heeft zich ook voor borstkanker onderzoek laten uitschrijven: stralen maken meer kapot dan je lief is....
 
Brrrrr

Weet iemand of hier meer bekend over is qua bijwerkingen als ze je een uitstr ijkje nemen? Want ik geloof niet in de goede bedoelinge
Nee joh, ik denk niet dat het veel kwaad kan.
Alleen ja, als ze wat vinden, dan moet je goed bestand zijn tegen het angst zaaien dat je morgen zonder bedenktijd aan de chemo moet o.i.d.
Goede bedoelingen: reken daar verder niet op.
Volgens Dr W. H. van Ewijk, scheikundig farmacoloog en ervaren op het gebied van wetenschappelijk en klinisch onderzoek, krijgt ieder mens in z'n leven 14/15 keer kanker of daaromtrent. Meestal verdwijnt dit gewoon weer. Maar als het ontdekt wordt, ben je de sigaar en raak je in zgn medische mallemolen verzeild.
 
Helemaal mee eens. Geen mammografie, geen uitstrijkje, geen poeponderzoek, geen eye-scan, ja die kwam vorige week hier langs via de huisarts.
Wel tandarts, bioresonatie checkup en gezond verstand 😉
 
Helemaal mee eens. Geen mammografie, geen uitstrijkje, geen poeponderzoek, geen eye-scan, ja die kwam vorige week hier langs via de huisarts.
Wel tandarts, bioresonatie checkup en gezond verstand 😉
ik doe ook geen gezondheidschecks voor al die onderwerpen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.740
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan