Het grote bedrog

Niet naar boven kijken zie het ze niet 🤣🤣🤣
Dat scheelt waarschijnlijk. Maar heb me er nooit veel in verdiept. Nu meer sinds ik hier lees maar ik ben er nog niet uit.

Ik geloof direct dat er belang is om de bevolking te vergiftigen maar ik vraag mij nog steeds af of dat met sproeiende vliegtuigen het handigst gaat. Er zijn volgens mij makkelijkere manieren...
 
Dat scheelt waarschijnlijk. Maar heb me er nooit veel in verdiept. Nu meer sinds ik hier lees maar ik ben er nog niet uit.

Ik geloof direct dat er belang is om de bevolking te vergiftigen maar ik vraag mij nog steeds af of dat met sproeiende vliegtuigen het handigst gaat. Er zijn volgens mij makkelijkere manieren...
Nee niet echt, met Corona prikjes gaat het sneller en beter.
 
Dat scheelt waarschijnlijk. Maar heb me er nooit veel in verdiept. Nu meer sinds ik hier lees maar ik ben er nog niet uit.

Ik geloof direct dat er belang is om de bevolking te vergiftigen maar ik vraag mij nog steeds af of dat met sproeiende vliegtuigen het handigst gaat. Er zijn volgens mij makkelijkere manieren...
Welke manieren denk jij aan?
Het hoeft niet eenvoudig te zijn. De waarheid zal eenvoudig zijn, al het andere maakt zaken enkel complexer.
 
Dat scheelt waarschijnlijk. Maar heb me er nooit veel in verdiept. Nu meer sinds ik hier lees maar ik ben er nog niet uit.

Ik geloof direct dat er belang is om de bevolking te vergiftigen maar ik vraag mij nog steeds af of dat met sproeiende vliegtuigen het handigst gaat. Er zijn volgens mij makkelijkere manieren...
Met chemtrails pakken ze meteen ook de bodem en organismen aan. Het kan in 1x grootschalig. Er zal vast nog meer achterzitten. Ze haten alles wat van God komt.
 
Welke manieren denk jij aan?
Het hoeft niet eenvoudig te zijn. De waarheid zal eenvoudig zijn, al het andere maakt zaken enkel complexer.
Als ik zoiets zou moeten bedenken zou ik het eerder via bv McDonald's doen. Makkelijker, sneller, goedkoper en minder kans dat het uitkomt en de onrendabelen gaan dan eerder dood..... O wacht:)
 
Niet zo vreemd. De zware meralen en s-eiwitten verzamelen zich in regenwolken en dalen via neerslag op ons neer. Aerosolen, weet je nog?

Mike
Wat ook erg opvallend is is dat de luchtvochtigheid de laatste maanden echt heel hoog is. Rare gewoonte van mij om er dagelijks naar te kijken maar hij is de afgelopen maanden bijna niet onder de 80 geweest. Vandaag 90.
1642161476477.png
 
Wat ook erg opvallend is is dat de luchtvochtigheid de laatste maanden echt heel hoog is. Rare gewoonte van mij om er dagelijks naar te kijken maar hij is de afgelopen maanden bijna niet onder de 80 geweest. Vandaag 90.
Bekijk bijlage 6973
Om 18 uur, Dordrecht, de meter buiten bezien: Lucht vochtigheid 94%, om 21 uur 99 %.
Maar goed 's avonds is de lucht meen ik altijd vochtiger n de winter...?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.682
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan