Het grote bedrog

Ik heb de docu bekeken. Dank hiervoor, interessant! De Ashkenazi's zouden uit Italie komen. Dit botst met het idee dat het verdreven Khazaren zouden zijn, afkomstig uit de Kaukasus. Wie het weet mag het zeggen, ik kan met geen mogelijkheid controleren of de maker van deze video al dan niet moedwillig de kluit belazert.

Wat iig misleidend is, is de titel. Trump komt in het begin en aan het eind voor met hetzelfde beeld van hem biddend tegen de Klaagmuur in Jerusalem. Ergens in het midden wordt er nog iets gezegd over zijn Duitse afkomst en verder wordt er geen enkele conclusie getrokken over van welke goede of foute bloedlijn hij afkomstig zou zijn. Trump gebruikt regelmatig het beeld van de Leeuw van Judah, maar ook dit wordt niet verder uitgewerkt in de film. Je had Trump net zo goed weg kunnen laten uit de docu en het lijkt er op dat hij als clickbait wordt ingezet om de film te bekijken.

Desondanks wel wat interessante dingen opgepikt:

Iets voor de 28e minuut gaat het over Albert Pike, die de vrijmetselarij infiltreerde en het idee introduceerde dat er vanuit Jerusalem een Nieuwe Wereld Orde zal ontstaan, die in de docu wordt verbonden aan de Second Coming van Christus, maar waarvan ik weet (omdat ik het boek van Pike heb gelezen) dat hijzelf dit koppelt aan de komst van Lucifer op aarde.

De mensheid zou afkomstig zijn van de 'sons of God' (Annunaki), die een 'meesterras' genaamd de ARIERS zouden hebben gecreeerd. Dit waren afstammelingen van GEVALLEN ENGELEN. Niet de eerste keer dat we dit horen, maar wel de eerste keer dat we te horen krijgen dat onze scheppers nu eens geen buitenaardsen zijn maar BOVENAARDSEN.

Het blijft echter bedrog, want er is maar 1 Schepper en dat is God en de mens is geschapen in Zijn evenbeeld en niet door een ziek stelletje parasitaire imitators zonder enige scheppingskracht. Wel interessant om te zien dat de 'alien deception' mede door Pike is ontstaan.

In de film wordt een vreemde koppeling gelegd tussen deze misinterpretatie vanuit de Zohar-religie (dankzij de oplichter en VRIJMETSELAAR Sitchin met zijn fake buitenaardsen) en het bijbelse boek Openbaringen. Duidelijk is dat dit boek moest worden misbruikt om de christenen aan boord te krijgen, wat helaas ook prima gelukt is.

Het idee van een Arisch meesterras wordt in deze film gepresenteerd als een JOODS mythologisch verhaal. Hitler maakte echter grote massa's joden af uit naam van diezelfde Arische 'Ubermensch'. Hoe zit dat dan? Aan het eind van de docu wordt melding gemaakt van een internationale joodse stroming die communisme en atheisme voorstaat en een nationale religieuze joodse stroming die Zionisme voorstaat. Deze zouden elkaar ook naar het leven staan.

Of worden we bespeeld door meesterpoppenspelers? Theodor Herzl, de oprichter van het Zionisme (1897) was een ATHEIST. En het Zionisme stopt ook niet bij een joodse staat, want er is ook zoiets als de agenda van een Greater Israel. Wist je dat Israel officieel geen landsgrenzen heeft? Waarom zou dat nou zijn, denk je? Israel is simpelweg de uitvalsbasis voor een wereldregering (Nazi World Order) die vanuit Jeruzalem moet worden gevestigd. Is het niet interessant dat wereldheerschappij aan de basis ligt van zowel het communisme, het nazisme en het zionisme?

Aan het begin van de film komen de Filistijnen voorbij, die zich vestigden in Gaza. De naam 'Palestijnen' is hier aan te danken, maar de hedendaagse Palestijnen zijn een allegaartje van stammen die in de loop der geschiedenis zich in het land van Kanaan hebben gevestigd, meestal door veroveringsoorlogen. Zo ook de Filistijnen, die er ook in de bijbel niet positief vanaf komen. Zo was de reus Goliath een Filistijn. Maar ook Delilah, die Samson van zijn ktacht beroofde door zijn haar af te knippen. We kennen ook de negatieve uitdrukking: alles gaat naar de Filistijnen (alles gaat kapot).

Als Goliath daadwerkelijk een Filistijn was, waren de Filistijnen dan niet afstammelingen van de Nefilim want dat waren toch ook reuzen? Maar Delilah wordt niet omschreven als een reuzin, dus erg verwarrend allemaal. Uit onderzoek dat ik aan het doen ben naar de Filistijnen blijkt dat zij verder gevorderd waren dan hun tegenstanders. Terwijl hun opponenten nog in het Bronzen Tijdperk verkeerden zaten de Filistijnen al in het IJzeren Tijdperk, waardoor hun wapens veel geavanceerder waren en ze onverslaanbaar waren.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een volk als 'oorlogszuchtige barbaren' wordt afgeschilderd In de geschiedenis i.p.v. als machtige krijgers, waarbij voorbij wordt gegaan aan de culturele diepgang en vooruitstrevendheid van deze mensen. Het overkwam de Neanderthalers, die eveneens vele malen intelligenter en geavanceerder bleken te zijn dan gedacht. Maar ook de nazi's met hun zeer moderne wapentechnologie worden in de geschiedenisboeken onderschat.

Vandaag de dag zien we dat de inwoners van Gaza worden afgeschilderd als een 'achterlijk' volk van moordlustige barbaren zonder enige culturele diepgang. En dat terwijl het concept van 'gaas', gebruikt in de medische industrie over de hele wereld, genoemd is naar de ooit bloeiende en vernuftige textielindustrie in Gaza, die wereldwijd werd geroemd.

Zijn de huidige inwoners van Gaza afstammelingen van Jezus, ook al.is het merendeel vandaag de dag moslim? Was Jezus zelf een Palestijn? Het is onmogelijk om hier definitieve antwoorden op te geven, omdat er zoveel onbekend is over de ware oorsprong van de mensheid. In deze docu wordt er van de ene stam naar de andere gesprongen over de hele wereld, maar overzichtelijker wordt het er allemaal niet op. En wat dit allemaal met Trump te maken heeft? Geen idee.

Mike
Ik heb nog een poging ondernomen om een andere video van dezelfde maker te bekijken. Hij bedient zich van 'clickbaity' titels, zoals ik al had geconcludeerd. In de andere video die ik bekeek krijgen we het sprookje voorgeschoteld dat we ook kennen van de DaVinci Code: Jezus was getrouwd met Maria Magdalena en heeft een complete bloedlijn nagelaten. Het belangrijkste 'argument' voor deze onbewezen onzin is dat Jezus een rabbijn zou zijn en die mochten helemaal niet vrijgezel zijn. Bewijs dat Jezus een rabbijn was uiteraard niet nodig. Nu weet ik het zeker, deze gozer verspreidt disinfo.

Mike
 

Nee joh.
Alleen maar een heel flauw 'aardeboogje' wat in de verste verte niet overeenkomt met de zogenaamde 'wetenschappelijk' vastgestelde afmetingen van de 'draaiende bolletje aarde'- en een erg dicht bij de aarde staande zon.
Photoshop plaatje vermoed ik.
'Waarheidsbommetje' van Elon ?
 
Laatst bewerkt:

Kom eindelijk eens echt met - liefst wetenschappelijk onderbouwd - aardebolletjebewijs !
Geen truuk- en nonsensfoto's en -filmpjes !
Alsjeblieft !, dan kan ik weer in Star Trek geloven !

Neem bijv. Benjamin Owen. Die was er zeer op gebrand om aan te tonen dat er zoiets als een rondtollend aardeballetje en een lege ruimte bestaan. Het is hem na GRONDIG ONDERZOEK!!! niet gelukt en nu vertelt hij iedereen die het horen wel dat de wereld een min-of-meer plat vlak is.
 
Kom eindelijk eens echt met - liefst wetenschappelijk onderbouwd - aardebolletjebewijs !
Geen truuk- en nonsensfoto's en -filmpjes !
Alsjeblieft !, dan kan ik weer in Star Trek geloven !

Neem bijv. Benjamin Owen. Die was er zeer op gebrand om aan te tonen dat er zoiets als een rondtollend aardeballetje en een lege ruimte bestaan. Het is hem na GRONDIG ONDERZOEK!!! niet gelukt en nu vertelt hij iedereen die het horen wel dat de wereld een min-of-meer plat vlak is.

:sleep::sleep::sleep:
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Vluchten in een slaap van onwetendheid ?

Het tollende aardebolletjesgeloof is sterk ingeprogrammeerd en dat inmiddels eeuwenlang.
Het zit in de natuur van mensen ingebakken om eenmaal ingesleten geloofsystemen maar moeizaam te kunnen loslaten. Dat blijkt een biologisch gezien primaire overlevingsstrategie.
Daar maakt de 'elite' al eeuwenlang dankbaar gebruik van.

In 'De meeste mensen deugen' van Rutger B., komt deze op het eind van zijn boek tot de slotsom dat, hoewel de meeste mensen zouden kunnen deugen, ze ook relatief gemakkelijk te programmeren zijn om slecht gedrag als goed gedrag te ervaren en onzin te geloven.

Het is daarom dat het voor veel mensen bijzonder moeilijk, zelfs schier onmogelijk is om aan de tollende aardebolletje basisprogrammering voorbij te kijken, zelfs als men hen op zichtbare en ervaarbare feiten wijst.

Dat hebben we inmiddels op dit forum ook al uitgebreid ervaren met een heleboel andere 'mensheidmisleidingen'.

Gelukkig geloof je niet alles wat de media jou voorkauwt, daarom probeer ik het gewoon af en toe.
 
Vluchten in een slaap van onwetendheid ?

Het tollende aardebolletjesgeloof is sterk ingeprogrammeerd en dat inmiddels eeuwenlang.
Het zit in de natuur van mensen ingebakken om eenmaal ingesleten geloofsystemen maar moeizaam te kunnen loslaten. Dat blijkt een biologisch gezien primaire overlevingsstrategie.
Daar maakt de 'elite' al eeuwenlang dankbaar gebruik van.

In 'De meeste mensen deugen' van Rutger B., komt deze op het eind van zijn boek tot de slotsom dat, hoewel de meeste mensen zouden kunnen deugen, ze ook relatief gemakkelijk te programmeren zijn om slecht gedrag als goed gedrag te ervaren en onzin te geloven.

Het is daarom dat het voor veel mensen bijzonder moeilijk, zelfs schier onmogelijk is om aan de tollende aardebolletje basisprogrammering voorbij te kijken, zelfs als men hen op zichtbare en ervaarbare feiten wijst.

Dat hebben we inmiddels op dit forum ook al uitgebreid ervaren met een heleboel andere 'mensheidmisleidingen'.

Gelukkig geloof je niet alles wat de media jou voorkauwt, daarom probeer ik het gewoon af en toe.
Flat Earth bullshit dat hoef je niet te proberen.

''zichtbare en ervaarbare feiten wijst.'' ???
 
'In een wereld op drift zijn bescherming van de democratische rechtsorde en staatsveiligheid cruciaal voor het kunnen leven in vrijheid en veiligheid.'

Als vrede en veiligheid je nauw aan het hart gaan, dring er dan bij de regering op aan dat conflictescalatie door middel van wapenleveranties en inlichtingenverstrekking aan Israël en Oekraïne worden stopgezet en dat zij nar de onderhandelingstafel gaan.

Rechtsorde is ver te zoeken: toeslagenschandaal, afwikkeling Groningen, covid, ondersteuning globalistisch imperialisme.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.494
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan