Happy New Year!

ook hiervandaan, heel veel liefde, gezondheid en wijsheid gewenst voor allen in 2013.

En Food en Mood, hier was het niet anders, valkuil Kerst/Oudjaar. Niet eens heel veel geschranst, paar oliebollen en appelflappen en meteen weer behoorlijk zuurbranden. Ik word iig met neus op feiten gedrukt om niet meer daarin te trappen.

Heel eerlijk ook moet ik toegeven dat dit soort voedsel steeds minder lekker wordt.

Jongste (16) hier goed voornemen en gestopt met roken :D

Mam is wel erg duur en het is ook niet goed voor me, zei hij tegen me. Yessss, denk ik dan. Duimen dat het hem lukt!

Dikke kus allemaal!

 
Iedereen hier een heel goed 2013 en ook alle dagen en jaren die erna komen het is eigenlijk elke dag "nieuwjaarsdag" dus ook nu al voor 2014, 2030 en 2050. Make your day(s)! Enjoy it.

Ik kom net terug van vakantie in noordpool gebied was geweldig. ;) en ook fris -30

 
O wat SUPER Marijan dat je zoon gestopt is. Ik zal zeer zeker duimen dat hij het gaat volhouden. Maar daar wil ik iets voor terug ( gemeen hè?).

Dat jij ook voor mijn zoon duimt dat hij ooit eens gaat stoppen. Anderen mogen ook meedoen. Misschien helpt het! Hoe meer positieve energie hoe beter lijkt mij.

Heb jij er trouwens veel aandacht aan geschonken aan het feit dat hij rookte? Iedereen zegt tegen mij: Laat dat toch los.....dan gaat het vanzelf over. Zou het????

Misschien een nieuw topic starten!

 
Food en Mood,

zoonlief zegt nog steeds niet te roken! Super dus. Mijn zoon zegt altijd dat hij niet hoeft te liegen omdat hij geen geheimen heeft, dat hoop je dan maar en wil ik ook graag aannemen.

Ik heb wel aandacht geschonken aan het roken, natuurlijk verteld dat het ongezond is. Hij heeft hier een slecht(of goed, hoe je het maar noemen wil) voorbeeld, mijn moeder(70) rookt heel veel al heel lang en kan heel slecht lopen, steeds slechter! en mijn schoonvader heeft dit jaar een beroerte gehad en rookte ook (verleden tijd nu) heel veel. Opa heeft op dit moment nog behoorlijk wat restverschijnselen.

Oudste zoon en hun vader rookt ook. Oudste zoon gaat wel een keer stoppen, vriendin rookt niet. Hij wil eerst zijn vakdiploma gaan halen en daarna stoppen.

Hier in huis wordt niet (meer, sinds een jaar of 3) in huis gerookt omdat ik het niet prettig vind en last van had.

Verder zeur ik er niet teveel over, dat helpt niet.

Ik ga ook duimen voor jouw zoon, echt waar!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.231
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan