Happy New Year!

Webmaster

New member
Hierbij alvast mijn nieuwjaarsgroet aan alle forumleden en alle stille meelezers. Dankzij jullie is dit forum in korte tijd zo populair geworden. Moge 2013 een nog veel beter jaar worden voor de bewustwording omtrent echte en traditionele voeding!

Mike

 
happy new year, mike, en alle andere forumleden!

dat het idd. in het jaar 2013 nog meer mensen

de echte traditionele voeding moge vinden, en de

bewustwording idd; sluit ik me bij aan!

 
Ik hoop dat in 2013 veel mensen wakker zullen worden, en op zoek gaan naar de waarheid.

Beste wensen allemaal!

 
Happy new year allemaal en fijn forum!! En dat het forum nog meer mensen wakker zal schudden en mensen op weg helpt naar een mooier en gezonder leven in 2013!!

 
Allemaal weer veel plezier en profijt van/met goede voeding het komende jaar. Op weg naar een (nog) betere gezondheid. Proost.

Lia

 
De aller aller beste wensen voor het Nieuwe jaar. Mijn goede voornemen: ALLE suiker schrappen, lukt het hele jaar door super goed behalve tijdens Kerst en Nieuwjaar. Dan ga ik ieder jaar weer de fout in BAH!!!.

Mijn wens voor het komende jaar en alle daaropvolgende jaren: dat steeds meer ouders zich bewust gaan worden dat gezonde voeding een MUST is!! En niet iets is wat je eens af en toe doet.

 
Iedereen de beste wensen voor 2013!

Zo nog even de laatste koolhydratenbom met rozijnen naar binnen werken :oops:

 
Veel liefde, geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar, dat we allemaal het beste uit onszelf mogen halen!!

 
Heel veel Geluk ,Liefde en Gezondheid gewenst voor iedereen hier op het forum !

Ik hoop ook in 2013 nog heel veel bij te leren van jullie !

Truus :D

 
Gelukkig nieuwjaar allemaal,dat we hopelijk nog veel meer mensen kunnen overtuigen om open te gaan staan voor wat echte gezonde voeding is!En dat alle mensen op dit forum dit jaar nog gezonder zullen worden en blijven.

 
Vrolijk en gezond nieuwjaar!

Na kerst, verjaardagen en oud/nieuw zeker tijd voor goede voornemens haha!

 
Aan iedereen een gezond, inspirerend en heel gelukkig 2013.

Vandaag was het onderwerp gezonde voeding hier geheel onverwacht een gespreksonderwerp aan de feesttafel. :lol:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan