Handiger om je naam in de titel bij 'Even voorstellen ' te zetten?

Angela

New member
Het valt me op dat veel nieuwelingen bij voorstellen 'even voorstellen of iets dergelijs' in hun titel zetten. Ik vind dat persoonlijk erg onduidelijk en weet dan niet meer wie wie is.

Is het een idee om je naam in de titel te zetten?

 
Ja, dat is me ook opgevallen. Ik weet niet of titels nog te wijzigen zijn, maar het zou duidelijker zijn als ieders voorstel-topic begint als: ".... stelt zich voor" of "Even voorstellen: ...."

 
Jeps, ik ben het helemaal met jullie eens. Dan moeten we wel iets verzinnen om dit duidelijk te maken aan onze toekomstige voorstellers...

 
Ik zou ook liever zien dat topic-titels zo kernachtig mogelijk verwoord zijn. Ook komt het niet zelden voor dat er een nieuwe topic wordt aangemaakt, terwijl er al 1 of 2 andere topics van zijn. Dat komt mogelijk ook omdat de gebruikelijk zoekfunctie niet helder werkt.

Er zou meteen op de hoofdpagina bovenaan een vetgedrukte zin (link) moeten staan. Nieuw forumlid: lees dit eerst!. Of als bovenste topic die altijd bovenaan blijft staan. Of een info-pagina die je vanzelf te lezen krijgt zodra je je hebt ingeschreven. Gewoon wat basisinfo over het forum, uitleg over de zoekfunctie en het alleen-lezen forum. En misschien wat algemene etiquette.

 
Angela, je vraag komt nog niet erg over. Er zijn alweer twee nieuwe 'voorstellingen' geweest zonder de naam in de topic-titel.

Jammer.

Lia

 
@Poekie: Ja, het viel mij ookal op.... Maar ik geloof niet dat ik de aangewezen persoon ben die dt regelen moet;)

Ik denk dat de tip van Dennis weleens een goeie kan zijn!

Mike, aHealthylife????

 
Dennis
Quote:
Er zou meteen op de hoofdpagina bovenaan een vetgedrukte zin (link) moeten staan. Nieuw forumlid: lees dit eerst!. Of als bovenste topic die altijd bovenaan blijft staan. Of een info-pagina die je vanzelf te lezen krijgt zodra je je hebt ingeschreven. Gewoon wat basisinfo over het forum, uitleg over de zoekfunctie en het alleen-lezen forum. En misschien wat algemene etiquette.



Dat was er ook, ik heb toen samen met Mike een welkomstpagina gemaakt maar die stond nog op het 'oude forum', nu WP Gelderland.

Maar misschien kan Juglen er iets mee.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan