Hallo, ik ben singing,en stel me even voor

singing

New member
Bij deze wil ik graag mijn ervaringen delen met en voor mensen die graag willen weten hoe het is om iets te vinden voor hetgeen ze mankeren, niet dat ik een dokter ben, maar ik mankeer heel veel,en heb kort geleden een ontdekking gedaan,en misschien dat het er al op staat,maar ik wil het graag hier neer zetten, wie weet heeft iemand er iets aan.
Ik vind het wel heel moeilijk om de lange waslijst die ik mankeer neer te zetten,dus haal ik er 1 tussenuit,en als er andere vragen zijn,dan kan ik altijd nog schrijven,onder andere heb ik Fibromyalgie, zoals helaas velen met mij,ik ben een vrouw,en heb dit nu zo'n 25 jaar, ik vind de pijnen een van de vervelendste dingen die je hiervan ondervind,ik had al vaker gelezen van MSM,maar eigenlijk altijd links gelaten,omdat ik ook een voedingssupplement kreeg,wat ook wordt vergoed, Carnitene,bij mij doet dit niet veel,maar ik ben toch maar is aan de MSM begonnen, nou had ik het maar eerder gedaan!,na 14 dagen,ging ik ineens zonder erg eigenlijk,een stuk makkelijker de trap op b.v. maar de pijn werd minder,en dat vind ik omdat ik nog andere ellende heb,heel belangrijk dat nou is een beetje te kunnen laten minderen,ik had op een andere Forum gelezen,dat een Fibromyalgiepatient zo'n 3000mg nodig had per dag,dus het werd best kostbaar,maar ja als je pijn hebt? nu heb ik op internet een drogist gevonden waar het te betalen valt,ik maak even geen reclame,anders denken mensen dat misschien, maar als iemand wat te vragen heeft aan me dan,wil ik daar graag antwoord opgeven,ik zal dan toch nog maar een paar dingen opnoemen die ik heb,vanwege het beeld wat je dan van iemand krijgt,denk ik eigenlijk,ik heb verder spasmofilie,artrose,(uitgebreid)7 versleten wervels,2maal carpaal tunnel syndroom,2 tennisellebogen,chronisch pijnpatient,ME/CVS endocrinologische afwijking,bindweefselverklevingen,knoop onder in de rug van spieren,pezen,en zenuwen,abnormale spierspanningen de grootste zitten in de schouderbladen, nou hier laat ik het even bij,want ik ben verder niet zielig,wel 80 tot 100%afgekeurd,en grootste hobby, zingen in een formatie,moeten laten gaan,nou na toch dit rotverhaal te hebben opgeschreven, heb ik dan ook nog psychische ellende uit mijn jeugd,nou zo is het echt wel genoeg,maar even terug over de MSM,ik ben hier zo enthousiast over geraakt, ik zat aan 8 keer per dag morfine spuiten,en een lange waslijst aan andere troep,ik wil mensen graag laten weten wie het interesseert dan,dat je toch nog wat uit het leven kan halen, ik ben superblij met dit supplement,ik kom hier net kijken,dus heb nog geen idee hoe een en ander in zijn werk gaat,maar gedeelde smart is toch halve?
ik wens iedereen heel veel sterkte met alle zaken waar ze mee te maken hebben en waar je zo al tegen aan loopt als je wat mankeert.
liefs van singing
 
hoi Singing,
je hebt het niet makkelijk als ik je verhaal lees.
Bij veel mensen helpt wietolie ook zoals bij jouw klachten.
Fijn dat ook de MSM jou zo goed helpt.
Marijan
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan