Hallo, ik ben Ellen

EllenH

New member
Hallo allemaal! Ook ik (52 jaar) ben iemand die al een tijdje leest hier op het forum en ben redelijk in de ban geraakt van het WAP-principe. Ben afgelopen zaterdag samen met mijn man naar het congres in Driebergen geweest, heel interessant!
Wij wonen sinds drie jaar met onze drie tiener kinderen, net over de grens in Duitsland. We hebben daar een mooie boerderij gevonden met een groot stuk land waar we een paar ezels, schapen, kippen en honden houden. Terug naar de natuur! Een heel verschil met Almere waar we vandaan komen.
Zelf ben ik altijd al geïnteresseerd geweest in voeding, in alternatieve geneeswijzen, vaak zeer tegen de gangbare opvattingen in. Zo zijn mijn kinderen bijvoorbeeld niet gevaccineerd.
Op dit moment heb ik geen vragen, de kinderen en ik zijn gezond. Mijn man, met wie ik vier jaar geleden getrouwd ben, heeft psoriasis (al 40 jaar) en daar zou ik heel graag iets aan willen doen, de conventionele behandeling die hij al jaren volgt, helpt totaal niet.
Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden en kijk uit naar de vele interessante berichten!
Ellen
 
Hallo EllenH,
Psoriasis is een auto-immuun ziekte, er bestaat een protocol daarvoor genaamd het auto immuun protocol afgekort AIP.
Kort komt het erop neer dat je door een bepaalde manier van eten je darmen gaat helen. Bij auto immuun ziekten hebben mensen bijna altijd een lekke darm.
Er worden redelijk goede successen mee geboekt heb ik gelezen. Maar het is niet iets dat je zomaar even doet. Je moet je daar goed op inlezen en er dan wel of niet voor gaan.
Dus misschien kan je kijken of het wat voor je man is?
 
Hoi Pike, dank je wel! Heb daar al over gelezen en zoals je zegt, je doet dat niet zomaar even. Handicap is hier dat mijn man nog steeds, na al die jaren reguliere behandeling zonder succes, denkt dat het werkt! Dat hij mee geweest is naar het congres afgelopen zaterdag en ondanks zijn zeer sceptische houding toch een aantal positieve reacties gaf, geeft mij moed om zijn psoriasis weer aan te pakken!
Groetjes,
Ellen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan