hallo iedereen - mijn vader heeft blaaskanker...

elsaram

New member
Goedenavond iedereen,

Ik ben Els, woon in België, oost- Vlaanderen en ben hier omwille van mijn vader zijn blaaskanker. Hij heeft 4 weken geleden te horen gekregen dat hij een blaaspoliep heeft *had), dus asap een HIER gedaan en bleek een T1G2 tumor te zijn. Maar hij bleek op een ongelukige plaats te groeien, namelijk dicht (en al een beetje in) zijn urineleider. De poliep was eruit maar het slechte weefsel in zijn urineleider nog niet verwijderd toen. Overleg met de staf resulteerde in de bleslussing om urineleider en nier te verwijderen maar eerst nog eens een TURT van het eerste littekenweefsel om te zien of daar toch geen slechte cellen meer inzitten. Zo niet, gaat de operatie binnenkort door van urineleider en nier verwijderen. Als er wel nog slechte cellen in het littekenweefsel gevonden worden zal ook de blaas eruit moeten maar dat weten we nog niet. Zijn herstellen verlopen heel voorspoedig en hij heeft er ook weinig stress rond.
De reden waarom ik hier ben, ik wil naast de conventionele manier hem 100% ondersteunen op vlak van voeding en levensstijl.
Momenteel heb ik voor hem al geregeld:
- voldoende fruit met name banaan, sinaas, aardbeien, kiwi en bessen
- geharde plantaardige smeer vetstof buiten gegooid, overgestapt op roomboter
- om de dag een anti-kankersoep (kokosolie, look, ui, tomaat (ik weet het, nachtschade...), wortels, kurkuma, zwarte peper, en als laatste fijngemixte rauwe broccoli en peterselie. Afgekruid met Keltisch zeezout.
- yakult en yoghurt (probiotica?)
- CBD olie capsules
- zinksupmlement
- liposomaal vitamine c (gekocht)
- groene thee capsules
- omega 3 met vitamine D capsules
- ik kook 1x per week een grote portie bloemkool mee voor hem

Wat ik nog in zijn systeem wil krijgen:
- ozontherapie (kostprijs?)
- liposomaal curcumine, heb ik liggen maar durf het hem niet goed geven omdat hij de wondheling na een operatie zou versturen...
- gerstegras
- rauw wortelsap
- gember
- amandelschilfers en abrikozenpitten

Wat denken jullie, een goed begin in de strijd tegen zijn ziekte?

En ik heb nog heel veel andere vragen maar daar open ik aparte topics over.

Vriendelijke groetjes,
Els
 
Dag Els, welkom.

Lief dat je je vader wil ondersteunen. Wil hij dat zelf ook?

Ik zie yakult staan, in principe is probiotica niks mis mee, maar daar zit zoveel suiker in dat je er zeker met kanker ver van moet blijven. Melkkefir is dan een betere optie of andere gefermenteerde voeding.

Bij kanker is bekend dat thc wel sterker werkt dan CBD alleen, of staat hij daar niet voor open?
Ik zag in andere topics ook al wat goede tips staan. Sterkte ermee.
 
Thc olie ga ik proberen zelf te maken, hij staat er wel voor open hoor maar ik heb thc rijk pnantje (de zaadjes ervan) besteld maar ze moet nog groeien...
Melkkefir, zou hij dat in zijn koffie (heeeeel slappe) kunnen doen? Want nu gebruikt hij supermarktmelk...

Iemand ervaring met foodgrade 3% h2o2? Kan ik dit geleidelijk opbouwen voor hem? Heeft dit zin en mag dat samen met liposomaal vitC?

 
Melkkefir is een soort yoghurtdrank, vol probiotica dus koud te gebruiken. Niet lekker in de koffie :)

Tot de plantjes klaar zijn kun je de wietolie vast wel elders verkrijgen.

H2O2 foodgrade kun je rustig gaan opbouwen. Moet alleen op nuchtere maag en daarna minimaal een half uur niks eten.

Vit C kun je ernaast wel gebruiken.
 
Iemand eeenig idee waarom ik mijn topic bij voeding en gezondheid geen posts meer kan plaatsen?

Help...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.537
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan