Hallo allemaal - voorstellen steelboy

Steelboy

New member
Ik zal me nu even op de juiste plek voorstellen.

Mijn excuses voor het berichtje op de verkeerde plek.

Ik ben dus Marco en volg dit forum al een tijdje. Nu dan toch maar geregistreerd.

Ik heb gelukkig tot nog toe een gezond leven achter de rug. Geen reden om met gezondheid bezig te zijn.

Toch op een of andere manier vorig jaar wel via een site het boek van weston price ontdekt.

En toen veel meer met gezondheid bezig gegaan.

Dit heeft geresulteerd in dat wij gestopt zijn met de kinderen te laten vaccineren. Het interesseerde me ook totaal niet wat onze omgeving daarvan zou denken. Al had ik wel van al die gezichten een foto moeten maken.

Onze jongste heeft helemaal niks gehad. De oudste twee wel wat maar nu niets meer.

De oudste is Zara en is 4, dan hebben we Jens van 3 en nog Tyme van een half jaar.

Ik hoop hier nog veel te mogen leren en te discussieren over van alles en nog wat.

 
Hoi Marco, welkom

En veel lees en leermomenten voor jou.

Als er vragen zijn, kom maar op.

Trouwens goed dat je gestopt bent met vaccinaties te laten geven aan je kinderen. Sterk hoor.

Lia

 
Hallo Marco, ook een welkom van mij.

Ik heb hier toevallig ook een Zara van 4 rondlopen...

Goed dat je je niets aantrekt van anderen op het gebied van vaccinaties. Je verstoort de 'rust' van de massa door eigen verantwoordelijkheid te nemen en dat wordt niet altijd in dank afgenomen.

Lekker dat je een groentetuin hebt, dan heb je al een gezonde basis gemaakt voor jezelf.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.372
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan