Groenlipmossel

TonnyS

New member
Hallo, ik ben op zoek naar een product voor mijn man. Hij heeft erge slijtage in zijn onderrug en kan niet geopereerd worden omdat hij ook 2 gelukkig stabiele aneurysma's heeft en die zitten te dicht bij de probleem plek.
Ik heb gelezen over de groenlipmossel en wil nu graag weten weke de beste is en waar ik die dan kan kopen, Ik heb al bij Juglen Zwaan gekeken maar die heeft het product niet. Misschien kunnen jullie ons helpen. Met vriendelijk groeten

Mijn naam is TonnyS
 
Ik heb dat GLM extract ook een tijd gebruikt voor gewrichten maar merkte er niets van.
Misschien had ik ze wel uit een verkeerd gebied zonder vulkanische activiteiten.

You may have read about green lipped mussel extract from New Zealand that is claimed to relieve arthritis pain and other symptoms. These mussels were gathered from a volcanic island with vents under the sea. The NZ mussels have absorbed Boron from the sea; that is the secret to their healing properties. Mussels gathered from other areas do not have the same effect because they lack Boron.

http://cheflynda.com/2015/03/the-inexpensive-arthritis-osteoporosis-cure/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan