Geweldige speech president van Uruguay

Het is fijn om te zien die man wakker wordt, en dat hij zijn manier van leven opnieuw onder de loep wil nemen. Dat zou iedereen individueel moeten doen. Hij ziet dat er iets mis gaat met het consumptiemodel, prima.

Een interessante man, die niets heeft met luxe en zich waarschijnlijk ook een beetje ontheemd voelt bij de grote jongens in Rio. De vraag is dan ook: wat doet zo iemand bij een conferentie over duurzame ontwikkeling van de Verenigde Naties?

Wie heeft de Verenigde Naties opgezet?

Waarom zegt hij halverwege dat hij de afspraken die gemaakt zijn verwelkomt?

Wat voor afspraken zijn er gemaakt? Ik vermoed dat dit gaat over duurzaamheid en de uitvoering van Agenda 21.

De Verenigde Naties hebben een agenda van globalisering, en dat gaat nadrukkelijk niet om bewustwording maar om een wereldwijd controlesysteem. Veel problemen die wij zien zijn bewust gecreeerd, zodat we bepaalde 'oplossingen' (die ook vooruit bedacht zijn) makkelijk zullen accepteren. Probleem en oplossing komen van dezelfde club: Hegeliaans.

Politici hebben de dubieuze taak om ons dat aan de man brengen. In dit geval zijn er goede intenties, maar de vraag blijft: voor wie werken ze?

De Verenigde Naties en hun agenda 21 bieden geen humane oplossingen. Het argument over 7 a 8 biljoen mensen die straks niet meer kunnen ademen... voor je het weet wordt zo'n argument verdraaid ten gunste van de grote boef Maurice Strong die zulke conferenties regelmatig voorzit, en die hard samenwerkt met de Rockefellers (van de olie en de eugenetica), en wiens tante intensief heeft samengewerkt met Mao Zedong wereldkampioen depopulatie.

De Verenigde Naties hebben het steeds over CO2 uitstoot, dat is compleet gefaket maar volgens mij mag je dat bij zulke bijeenkomsten niet hardop zeggen. Verarmd uranium, GMO - waarom horen we daar zo verdacht weinig over?

Dus, re-examine your life, be the example, maar houdt u verre van de grote boeven van de VN. Wantrouw het magische woord 'duurzaamheid'. Wie is er met de betekenis van dat woord aan de haal gegaan?

Ik krijg de indruk dat hij als persoon wel ok is, hij hamert niet op dat schuldgevoel, zegt dat mensen blij moeten kunnen zijn. Mijn advies aan de beste man: stop met je baan. Politici in de regionen die echt gaan begrijpen waarvoor ze aan het werk zijn, doen dat vaak vanzelf al.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan