Germaanse geneeskunde - De vijf biologische wetten van Dr. Ryke Hamer

Ergens hierboven wordt mijn naam genoemd omdat ik zogenaamd in de belangstelling zou willen staan.
Laat ik nou "toevallig" heel goed alleen kunnen zijn en tijd te kort heb om alles te lezen en ook nog boodschappen en huishouden en muziek maken. Zoals vast bij meerderen het geval zal zijn.
Ik heb niemand nodig.
Er is maar 1 ding dat me interesseert. En dat is de stoelgang en de duizeligheid.
Ik heb me daarom extra verdiept in de Germaanse Geneeskunde. en dat spreekt me 100% aan.

Maar ik heb niet gevonden wat ik zoek en dat is aantoonbare fysieke schade en welke mening de Germ. Geneekunde daarover heeft.

Ik ga er allang van uit dat mijn fysieke schade niet geheeld kan worden, alhoewel het lichaam zeer waarschijnlijk zijn best doet om alternatieve routes te vinden van schades. .
4 lymfe klieren verwijderd, bestraald, een stuk endeldarm plus een stuk dikke darm verwijderd, zenuwen beschadigd in de endeldarm, (en daardoor duizelig? ) een eierstokcyste verwijderd, tijdelijk stoma op de dunne darm, operatie heeft 4 uur geduurd, daarna nog een onsteking gehad in de buurt van de endeldarm.

Wat ervaar ik nu na al die jaren.

Dat de ontlasting niet in de endeldarm terecht komt maar wel na een paar dagen.
Dat de ontl. ergens blijft hangen, dat kan ik voelen. ergens in de buurt van de blinde darm. .
Als het naar de endeldarm is geduwd (want er is wel enige beweging) wil het er niet vanzelf uit.
Darmspoelingen werken tot nu toe nog het beste, alhoewel ook moeizaam.
Veel fruit eten (en vooral in de ochtend) geeft diraree en incontinentie te pas en te onpas. .
Ook geen oplossing.

Ben ik zielig? Natuurlijk niet. Er zijn mensen die veel ernstiger klachten hebben, met of zonder operatie.

Ik zit nu dus te pas en te onpas te lezen bij de Germaanse Geneeskunde.
Maar mijn probleem is niet opgelost en ik kan ook niet vinden hoe en waar de Germaanse Geneeskunde dit beschrijft of er een oordeel over geeft.
Misschien kijk ik met mijn neus







.
 
Ergens hierboven wordt mijn naam genoemd omdat ik zogenaamd in de belangstelling zou willen staan.
Laat ik nou "toevallig" heel goed alleen kunnen zijn en tijd te kort heb om alles te lezen en ook nog boodschappen en huishouden en muziek maken. Zoals vast bij meerderen het geval zal zijn.
Ik heb niemand nodig.
Er is maar 1 ding dat me interesseert. En dat is de stoelgang en de duizeligheid.
Ik heb me daarom extra verdiept in de Germaanse Geneeskunde. en dat spreekt me 100% aan.

Maar ik heb niet gevonden wat ik zoek en dat is aantoonbare fysieke schade en welke mening de Germ. Geneekunde daarover heeft.

Ik ga er allang van uit dat mijn fysieke schade niet geheeld kan worden, alhoewel het lichaam zeer waarschijnlijk zijn best doet om alternatieve routes te vinden van schades. .
4 lymfe klieren verwijderd, bestraald, een stuk endeldarm plus een stuk dikke darm verwijderd, zenuwen beschadigd in de endeldarm, (en daardoor duizelig? ) een eierstokcyste verwijderd, tijdelijk stoma op de dunne darm, operatie heeft 4 uur geduurd, daarna nog een onsteking gehad in de buurt van de endeldarm.

Wat ervaar ik nu na al die jaren.

Dat de ontlasting niet in de endeldarm terecht komt maar wel na een paar dagen.
Dat de ontl. ergens blijft hangen, dat kan ik voelen. ergens in de buurt van de blinde darm. .
Als het naar de endeldarm is geduwd (want er is wel enige beweging) wil het er niet vanzelf uit.
Darmspoelingen werken tot nu toe nog het beste, alhoewel ook moeizaam.
Veel fruit eten (en vooral in de ochtend) geeft diraree en incontinentie te pas en te onpas. .
Ook geen oplossing.

Ben ik zielig? Natuurlijk niet. Er zijn mensen die veel ernstiger klachten hebben, met of zonder operatie.

Ik zit nu dus te pas en te onpas te lezen bij de Germaanse Geneeskunde.
Maar mijn probleem is niet opgelost en ik kan ook niet vinden hoe en waar de Germaanse Geneeskunde dit beschrijft of er een oordeel over geeft.
Misschien kijk ik met mijn neus

Ik zou het eerder bij de primal diet van Aajonus Vonderplanitz gaan zoeken, daar hebben heel veel mensen baat bij gehad, Bij dit dieet eet je alles rauw, voornamelijk dierlijke vetten en eiwitten. Omdat je alles rauw eet wordt alles beter verteerd en heb je uiteindelijk minder voedsel nodig. Ontgiften gebeurt 1 of 2 keer per jaar door even flink aan te komen, dat gewicht 2 maanden vast te houden en dan afvallen.
Op youtube zijn veel lezingen van hem te vinden maar als je echt geinteresseerd ben raad ik je aan naar de site https://www.fatsforum.nl/threads/ge...jf-biologische-wetten-van-dr-ryke-hamer.3444/ te gaan en het boek We Want Live The Primal Diet en The Recipe For Living Without Disease.

Ik geloof ook 100 % in de germaanse geneeskunde maar een gezond dieet doet zorgt voor rust in lichaam en geest waardoor rustiger en opgewekter in het leven staat is mijn ervaring.
 
Op youtube zijn veel lezingen van hem te vinden maar als je echt geinteresseerd ben raad ik je aan naar de site https://www.fatsforum.nl/threads/ge...jf-biologische-wetten-van-dr-ryke-hamer.3444/ te gaan en het boek We Want Live The Primal Diet en The Recipe For Living Without Disease.
Hieronder downloadlinks voor beide genoemde boeken —>


 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Ik zit zo,n beetje her en der te lezen en dan loopt mijn hoofd over.
Ik kan het totale plaatje over gezondheid niet overzien. Dan zou ik vanaf mijn jeugd een orthomoleculaire opleiding gehad moeten hebben, dan was ik nu een expert.
Ik zat o.a. te zoeken naar Ivermectine voor die candida.

Destijds heb ik al die info over Ivermectine wel gelezen. Weet nog niet of ik het ga slikken ja of nee.

Onlangs was ik bij Energise-me Amsterdam en kreeg voor mijn speciale probleem enkele aanwijzingen en nieuwe produkten. Ik werd aangesloten op een van de nieuwste computersystemen die hij tegelijkertijd bestudeerde en aantekeningen maakte, die ik helaas niet allemaal kan lezen (handschirft) Ik heb nog vele vragen voor hem maar daar was geen tijd meer voor.
Hij begon wel over de pijnappelklier. er was iets dat hij niet begreep.

En nu vond ik een stuk tekst over die klier.
quote:
Alles in mij zegt dat IVM/AVM wel degelijk de BBB passeert en dat een mogelijke reden waarom dit (nog) niet bekend is de eenzijdige focus is op parasieten en wormen. Het kan ook zijn dat deze kennis ons wordt onthouden. Niet voor niets heb ik bij overdosering van AVM geometrische patronen gezien met de ogen dicht. Dit wijst op productie van DMT, hoogstwaarschijnlijk als gevolg van ontkalking van de pijnappelklier, iets wat ook bekend is van de inname van HCQ, uit dezelfde familie van anthelmintica. Dit verschijnsel treedt eveneens op bij microdosering van psychedelica, incl. de verbeterde mentale focus, de innerlijke rust, het wegvallen van angst en het scherpere zicht dat wij ook ervaren door het slikken van IVM/AVM. Dit is heel bijzonder spul en er is meer, veel meer aan de hand dan ze ons vertellen!

Mike
unquote.

Ik wil dus wat meer weten hierover. ga straks zoeken en het bovenstaande van Heks bekijken.


 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.335
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan