George Carlin

Micave

New member
Beste Allen,

Wilde graag even deze comedian, één van de beste aller tijden, met jullie delen. Heeft ook een leuk stukje over 'germs' , bacteriën dus. Ik plaats hier even een paar linkjes.

Van Mike zag ik laatst ook een leuke, kan hem alleen niet meer vinden (leek op een Texaan).

Stukje uit zijn show "you're all diseased" (Germs)

&feature=youtube_gdata_player

Stukje over geloof:

&feature=youtube_gdata_player

Stukje over vliegtuigen:

&feature=youtube_gdata_player

Veel plezier. Voor mij is hij één van de grootste. De nacht dat hij stierf bestelde ik net zijn box met al zijn dvd's. De dag daarna las ik het trieste nieuws... Wel toevallig.

 
@Mike

Bill Hicks, Thanks! Ik was het vergeten maar zag hem laatst even op 1 van je linkjes. Maar kijk uit met wat je zegt, George Carlin op nummer 2 zetten is hetzelfde als WAPF dieet op nummer 2 of 3 zetten ;-)

Voor mij is Carlin de held. Met name zijn stuk over geloof (pray to Joe Pesci...) is geweldig. Ook de tijdsgeest waarin hij begon met zijn, voor Amerikanen, foute humor is moedenswaardig. Met name de zeven woorden die verboden waren op TV (te stom voor woorden ;-) )



Nog een paar leuke quotes:

The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live.

The reason I talk to myself is that I'm the only one whose answers I accept.

Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.

Heb je nog meer tips Mike? Wil weer even wat nieuws proberen

 
Bill Hicks = #1! Naast Hicks en Carlin ken ik geen enkele andere komiek die een dergelijke scherpte heeft.

Mike

 
Sorry Mike, na het kijken van Hicks blijft Carlin op 1 staan. Maar Hicks is zeker goed.

Alleen de laatste show van Carlin was niet zo geweldig, en die heb ik zelfs nog live gezien in Vegas

 
Dit waren maar 4 voorproefjes vann Hicks. Heel YouTube staat er vol van, dus: check him out! M.i. gaat Hicks net even dieper dan Carlin, maar Carlin is zeker ook ijzersterk!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan