Gelukkig 2012!

Webmaster

New member
Ik wens jullie allemaal een heel goed 2012. Moge de hype omtrent 2012 als bewustwordingsjaar waarheid worden!

Mike

 
Dankjewel Mike, voor jullie ook een heel erg gelukkig 2012...en aan dat bewustzijn zul jij zeker heel wat steentjes bijdragen.

 
Mike en iedereen op het forum:

Een gezond en liefdevol 2012 voor jullie allen.

En dat we maar veel ervaringen mogen delen via het forum en lezingen.

En dat voor iedereen 2012 qua gezondheid beter mag verlopen dan 2011 en de jaren daarvoor.

En...en....en... vul maar in. :lol:

 
Iedereen van dit forum een gelukkig en gezond 2012 gewenst.

En dat we van elkaar een helehoop kunnen leren.

Hannes.

 
Ook ik wens iedereen een heel gelukkig, gezond, geweldig, etc. etc. 2012! :)

 
Dat het maar een lekker vet jaar mag worden voor ons allemaal. Happy new year

 
Mijn wens is: Wie je ook bent

waar je ook gaat

ik wens je gouden dagen toe

geluk in d’ allerkleinste dingen

en vrede in je eigen hart

Wat je ook doet

wat je ook vraagt

ik wens je wijze woorden toe

kiezelsteentjes op je pad

en warmte door een lach gebracht


 
Gelukkig nieuw jaar, natuurlijk in goede gezondheid, voor alle worstelaars op dit forum!

 
Ik heb weinig aan het bovenstaande toe te voegen. Ook ik wens namelijk iedereen geluk in een persoonlijk in te vullen vorm!

Pinklady

 
Ook namens mij een heel gelukkig en gezond 2012!

En dat er maar wat meer vrede en begrip op de wereld mag komen. Onze wereld lijkt geregeerd te worden door angst, verdriet en pijn. Ik droom van een wereld waarin het egoïsme en het ieder-voor-zich-denken plaats heeft gemaakt voor tolerantie, elkaar helpen en liefde......heel veel liefde. Voor elkaar, voor de dieren, en voor het milieu.

Ik wil niet beweren dat ik altijd het goede voorbeeld geef, dus ook aan mezelf moet ik werken, maar ik heb wel de wil en het bewustzijn.

 
mensen allemaal heel gelukkig gezond-VET!!!! jaar 2012 toegewenst!!!!

lola

 
Eindelijk dan toch het jaar 2012. Dit getal, daar kijk ik al zeker 10 jaar naar uit. Toen berekende ik: als het dan straks 21-12-2012 is, dan ben ik al 34 jaar... :)

Ik wens dat iedereen dit jaar zijn hart vindt, zich bevrijd van ongezonde gewoontes en zich herinnert waarom die naar de aarde is gekomen.

Vanaf 26 juli begint een blauwe storm dreamspell, aldus de maya-astrologie. Een mayajaar loopt van 26 juli t/m 24 juli. 25 juli is een dag buiten de tijd. Eens in de 4 jaar is dit een blauwe storm jaar. Het vorige blauwe stormjaar was voor heel veel mensen een roerig jaar vol beproevingen en transformatie. Ik denk dat ik afgelopen jaren wel heb geleerd hoe ik in het oog van de orkaan kan blijven, want daar is het windstil. Ik zal wel zien...

Laten we onszelf bevrijden van alles wat niet mee-resoneert met waarheid, licht en liefde...

 
Gisteren bij Jools Holland's Hootenanny gezien op BBC2: de liefdesplaneet Venus komt op 1 lijn te staan met de zon en de aarde op 6 juni 2012 en volgens de man die dit vertelde kunnen we dan allemaal aan boord gaan van de 'love train'. Ik heb er nou al zin in!

http://en.wikipedia.org/wiki/Transit_of_Venus

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan