Gadsie voorstellen

Gadsie

New member
Ik ben al even op dit forum maar ik moet me nog even voorstellen.

Ik ben Kees en ik ben 15.

Toen ik vorig jaar hoorde dat m'n opa suikerziekte had en er me werd verteld dat dit erfelijk was, ging ik onderzoeken hoe ik het kon voorkomen. Ik kwam allemaal low carb dingen tegen etc. Ik ging koolhydraten vermijden maar ook verzadigd vet met als gevolg dat ik uiteindelijk uitkwam op een gewicht van 57kg terwijl ik 188cm ben.

Toen dacht ik dit kan niet goed zijn en ben heel veel (vet) gaan eten :)

M'n hobby's zijn

Krachttraining (ik ben intussen 77 kg)

Teksten schrijven

Met m'n beste vriend 's avonds naar meer gaan, zomer of winter.

Ik ga ook binnenkort m'n mixtape "Raw Milk" uitbrengen samen met m'n producer (gewoon iemand uit m'n klas).

Het zal voornamelijk gaan over vrijheid, natuur, en vrede. Maar ook gewoon andere dingen. Hier is een voorbeeldje.

Unnaturalized

We doen het voor plezier maar ook om zo bekend mogelijk te worden. We hopen op die manier de wereld weer een beetje te kunnen helpen met ideeën verspreiden.

 
Welkom Gadsie/Kees leuk om ook nieuwe jongeren op dit forum te hebben niet dat de meeste alleen wp volgen omdat de ouders dit doen, en je gewicht weer goed is. :mrgreen:
Quote:
"Raw Milk"

Ben benieuwd naar je mix.

 
Ha Kees,

Wat goed dat je je hier op deze leeftijd al zo bewust van bent!

Tof idee om zo je ideeën via deze weg te verspreiden, zeker onder mensen van jou leeftijd, ben benieuwd..

Hoe gaat het trouwens nu met je opa? Heb je je bevindingen met hem kunnen delen?

 
Hi Kees, welkom. Het doet me goed, dat er zulke jonge bewuste mensen rondlopen. Leuke rap.

 
Quote:
Hoe gaat het trouwens nu met je opa?


Helaas niet goed, m'n ouders gaan meer over de verzorging van hem en ik kan m'n ouders helaas niet overtuigen, en m'n opa is intussen bijna doof en dement dus ik kan ook niet goed meer met hem praten erover. Wat ik gelukkig wel kan beïnvloeden is het dieet van m'n kat, waar ik heel erg van hou. Mijn ouders geven hem brokjes, maar ik geef hem zo vaak mogelijk biologisch (orgaan)vlees. Meestal heeft ie dan geen zin meer in z'n brokjes. Toch weer een leven verbeterd :)

 
Hoi Gadsie, grappige naam trouwens. Super dat er zich steeds meer jonge mensen aanmelden.Het lijkt me een hele leuke rap maar ik kan hem helaas niet beluisteren. Zoonlief (19) heeft mijn geluidboxen ingepikt.Ik weet zeker dat als jullie generatie beetje bij beetje in de gaten krijgen hoe de vork werkelijk in de steel zit wat betreft voeding, jullie niet meer zijn te stoppen.Jullie gaan de wereld redden, mijn vertrouwen in jullie is dan ook heel groot. :wink: Blijf vooral veel vet eten. Succes met je mixtape Raw Milk.

 
De naam gadsie is van toen ik 8 was. Toen ik een een gebruikersnaam maakte voor runescape ofzo :p

Dit zijn de lyrics:

Unnaturalized, pawn some respect,

Withdraw from the net,

Wake from the flaws in the bed,

Move to Swiss with my mom and my cat

I need a place where I can always forget.

No street lights, but stars instead

where the love is in and the grades are out,

where I can drink milk straight from the cow.

Where the greed's gone, no grief thrown, and I can see the sea flowin'

Maybe dive in it,

and that's all I need to get high for a minute.

I need a place where a smile isn't sinnin'.

A place where my only guide is the river.

Insomnia but the night is infinite,

so it's alright, in the daylight we go chillin,

I need a heartbeat that I finally fit in,

yes I wanna find that rythm

Ik hoop idd dat ik een verschil kan maken

 
zit je ook op Facebook Gadsie, de media voor de jeugd?

Je bent lekker bezig! Ga zo door.

 
Ik heb t wel gehoord, lekkere beat en een mooie stem. Ben eigenlijk helemaal niet van de rap, maar dit klonk wel lekker!

 
Geweldig! Goed bezig, Gadsie!

Als ik al je berichten op dit forum lees kan ik bijna niet geloven dat je pas 15 jaar bent. Ik vind dat je zeer slim en wijs overkomt voor iemand van 15. Net als Zotteke, ook pas 18 8O

En dan al zoveel kennis over voeding,gezondheid en andere bewustmakende onderwerpen!

Quote:
Ik hoop idd dat ik een verschil kan maken


Zeker weten, ga zo door, Gadsie! Je bent goed bezig! :)

Coole rap trouwens. 8)

 
Quote:
Zeker weten, ga zo door, Gadsie! Je bent goed bezig! [:)]

Coole rap trouwens. [8)]


dankje :)

Quote:
Ik vraag me wel af, hoe kan jij zo je voeding omgooien als je je ouders niet mee krijgt?


Het is inderdaad heel moeilijk. M'n moeder accepteert het helemaal en eet graag wat ik voor haar kook (ik kook altijd omdat, ja, ik ben de enige in het huis die "wapf" eet). Maar m'n vader die helemaal van de becel etc is is niet over te halen. Ik heb het geprobeerd maar ik heb het opgegeven want hij wordt alleen maar geïrriteerd en daar heb ik ook geen zin in. Wat ik alleen heel vervelend vind is dat hij altijd zo moeilijk doet over dat ik veel vlees en boter eet. Persoonlijk denk ik altijd "ik laat jou leven, laat mij leven". Ik weet niet of zijn ongezonde voeding er voor zorgt dat hij altijd zo chagarijnig is.

Ik probeer zo veel mogelijk buiten het avondeten te eten zodat ik gewoon rustig zonder commentaar kan eten. Ook is er niemand die me naar de melkboerderij wil brengen 12km verderop dus moet ik er elke week maar zelf heen fietsen. Ik denk altijd, je moet wat over hebben voor je gezondheid :). Ik vind het trouwens altijd wel heel fijn om er heen te fietsen, altijd leuk om door de natuur te fietsen en om blije koeien te zien.

 
Wauw... Zelf koken zodat je eet wat je wil eten en iedere week 12 kilometer fietsen voor melk. Geloof me, dat deed ik echt niet toen ik 15 was en ik zou nu ook niet op de fiets gaan. Ik ben iedere keer weer dankbaar voor mijn auto als ik mijn rondje ga doen.

Echt goed bezig jij!

En ja, je humeur is beïnvloedbaar door je voeding.

 
De boer is ook altijd weer verbaasd als hij me op de fiets ziet aankomen en geeft me dan ook vaak gratis barbarie eend eieren waar ze 1 of 2 van hebben op de boerderij :)

 
Go Gadsie! Knap van je, die wilskracht! Vooral op jouw leeftijd, de meesten vinden het dan belangrijker mee te doen aan de eenheidsworst. Houd dit vast, en laat je niet van de wijs brengen :-D

 
Respect Gadsie!!!

Ik hoop maar dat ik goede invloed heb op onze zoon.

Hij eet veel roomboter, drinkt rauwe melk enz en laat tegenwoordig

de aardappelen voor wat ze zijn.

 
Gaaf, eindelijk iemand die jonger is dan ik op het forum! (Ik ben 16.) Het record is gebroken :wink:

Dat liedje klinkt best goed zeg! Mooie tekst ook. Ben benieuwd naar de rest ^^.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.726
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan