Gaan jullie ook voor 24 november?

Rapunzel

New member
Johan Oldenkamp nog een keer (ik kan er maar niet genoeg van krijgen):

Ieder van ons heeft tot en met woensdag 23 november nog de tijd om de bewustzijnssprong van macht (niveau 7) naar kracht (niveau 8) te maken. En dat heeft alles met ons ego te maken. Wie er voor deze datum niet in slaagt het eigen ego te ontmaskeren als een vals ik, die blijft daardoor hangen op het 7e bewustzijnsniveau en blokkeert daarmee de eigen bewustzijnsontwikkeling.

Wie er wel tijdig in slaagt de sprong naar het krachtsbewustzijn (niveau 8) te maken, die merkt dat de vermeende dualiteit vanaf donderdag 24 november geleidelijk aan gaat verdwijnen. We zullen dan steeds beter beseffen dat niet alleen al het uiterlijke een afspiegeling is van het innerlijke (zoals we op niveau 8 al hebben geleerd), maar vervolgens ook dat Goed en Kwaad twee kanten zijn van dezelfde medaille. Op niveau 8 proberen we het Kwade te bestrijden en het Goede te bevorderen. Op niveau 9 gaan we inzien waarom Kwaad en Goed elkaar op een natuurlijke wijze in balans houden. Ontstijgen we het beperkende bewustzijn van Goed en Kwaad, dan springen we naar het Heelheidsbewustzijn van niveau 9. Alleen dan is de opbouw van onze eigen bewustzijnstempel voltooid. Aan deze voltooiing worden vele namen gegeven, maar de essentie is dat we niet langer oordelen in termen van Goed en Kwaad. Dat betreft dus in eerste instantie ons zelf. Beleefd vanuit Heelheidsbewustzijn hebben we ook geen goede- en slechte eigenschappen of kenmerken. We hoeven ons dan (van ons ego) niet beter te laten lijken. Daarover gaat de 9e scheppingsronde, die uitermate confronterend zal zijn om ons los te kunnen weken uit alle zelfgeschapen illusies.


http://www.pateo.nl/platform.htm

 
Leuk, Rapunzel! Ik ben ook echt fan van het werk van Johan. Ik concentreer me niet zo zeer op een speciale datum, maar ik ga er zeker voor!

 
Nou, de duivel heeft wel een hekel aan het nummer acht. Dit is nl. een naar binnen trekkende cirkel (yin) en een naar buiten duwende cirkel (yang) die elkaar in een nulpunt ontmoeten en eeuwig in elkaar blijven doorvloeien. Oftewel, dit is het getal van de eeuwigheid, het God-getal.

Mike

 
fatsnotbad: acht is volgens de gematria (Joodse numerologie) het getal van de opstanding en vernieuwing. Volgens de bijbel inderdaad de tijd van de eeuwigheid wanneer God een nieuwe hemel en een nieuwe aarde heeft geschapen. Het einde der tijden, niet te verwarren met de apocalypse wat 'openbaring' betekend.

 
Ja zal ik doen!

"Hallo Mike, ik ben (aardig ziek maar toch) Lievergezond", aangename kennismaking :) (ik oefen vast denkbeeldig).

Jou herken ik wel Mike, maar Poekie denk ik niet.

 
Mike zal ons vast wel aan elkaar voorstellen.

Leuk om straks een gezicht bij een naam te weten.

Tot morgen.

 
Lievergezond,

Wat leuk om jou te hebben gezien en gesproken gisteravond! En nog leuker dat je je vriend had meegenomen! Heeft hij er ook iets aan gehad? Ik vond gisteravond wel geslaagd! En die opkomst: geweldig, we zaten aan 40 man!

Mike

 
He balen dat ik er niet kan zijn. Heb nu wel een auto, maar op vrijdag avond nog zo'n stuk rijden vind ik te riskant, aangezien ik vaak erg moe ben..

Ga toch nog eens proberen hier in de buurt iets te regelen, mike! Je hoort van me :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan