FvD


wat ik niet snap, en pak me niet te hard aan als ik geen gelijk heb...

Maar volgens artikel 162sv

(Openbare colleges en ambtenaren die in de uitoefening van hun bediening kennis krijgen van een misdrijf met de opsporing waarvan zij niet zijn belast, zijn verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen, met afgifte van de tot de zaak betrekkelijke stukken, aan de officier van justitie of aan een van zijn hulpofficieren)

móeten ze toch aangifte doen tegen de misdaden die dit kabinet uitvoert??
Zo ja, waarom zouden ze dit dan nog niet allang gedaan hebben?
 
wat ik niet snap, en pak me niet te hard aan als ik geen gelijk heb...

Maar volgens artikel 162sv

(Openbare colleges en ambtenaren die in de uitoefening van hun bediening kennis krijgen van een misdrijf met de opsporing waarvan zij niet zijn belast, zijn verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen, met afgifte van de tot de zaak betrekkelijke stukken, aan de officier van justitie of aan een van zijn hulpofficieren)

móeten ze toch aangifte doen tegen de misdaden die dit kabinet uitvoert??
Zo ja, waarom zouden ze dit dan nog niet allang gedaan hebben?
De regering zal niet zo'n zware veroordeling aan het kabinet willen uiten, Dat zie ik enkel FvD, BVNL en PVV doen. Anders heb je de backup van op koninklijk besluit benoemde rechters nog.

Leuk dat het er staat, voor nu hebben we er nog niks aan. Onze tijd komt nog.
 
De regering zal niet zo'n zware veroordeling aan het kabinet willen uiten, Dat zie ik enkel FvD, BVNL en PVV doen. Anders heb je de backup van op koninklijk besluit benoemde rechters nog.

Leuk dat het er staat, voor nu hebben we er nog niks aan. Onze tijd komt nog.
Onlangs begrepen dat PVV aangifte gedaan heeft, maar ik begrijp niet waarom FvD en BVNL het dan niet doen? Ze zijn het wettelijk verplicht... en ze noemen wel alle misdaden die dit kabinet uitvoert.
Zij kunnen wellicht vanuit hun positie mede helpen om het te stoppen?
Zeker nu het volk steeds meer in opstand komt, waar de msm ook niet meer omheen kan.
 
Onlangs begrepen dat PVV aangifte gedaan heeft, maar ik begrijp niet waarom FvD en BVNL het dan niet doen? Ze zijn het wettelijk verplicht... en ze noemen wel alle misdaden die dit kabinet uitvoert.
Zij kunnen wellicht vanuit hun positie mede helpen om het te stoppen?
Zeker nu het volk steeds meer in opstand komt, waar de msm ook niet meer omheen kan.
Politici kunnen in NL pas vervolgd worden voor ambtsmisdrijven als de meerderheid van de politici voor vervolging stemt, tot die tijd is er immuniteit voor strafrechtelijke vervolging.
 
De kartelpartijen hebben vandaag de democratie vermoord. Onvoorstelbaar zoveel hypocrisie. Stem deze lieden weg. Het enige alternatief is FvD dat is vandaag wel bewezen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan