FvD

Ik werd zojuist gebeld door het FvD kantoor :)

Ik was lid geworden (eindelijk) bij de demo, 5 sept op de dam, formulier met mjin gebruikelijke handschrift ingevuld (ik dacht ze bellen vanzelf) en verdomd :)

Ze bellen vanzelf :)

Maar, het hele handeltje gaat naar de pasjesdrukker en dan ben ook ik lid (samen met mijn vrouw overigens, die beter schrijft en dat konden ze dus direct lezen)
 
Thierry acteert reeds vanaf het begin. Hij weet exact hoe het zit. Maar bedenk dat FvD nog vol zit met overgelopen VVD-stemmers, die van toeten noch blazen weten. En dus komt Thierry 'geleidelijk' tot steeds meer inzichten. Hij neemt al een enorm risico met zijn eigen optredens en die van Gideon, Freek en Pepijn in de Tweede Kamer en op de rally's in het land. Dit is een marathon, geen sprint.

Mike
 
stromandrogreden: https://www.kritischehouding.nl/2012/06/de-stroman-drogreden.html

Van Meijeren reageert op social media op de ‘ophef’. “Zo doorzichtig: eerst iemand zijn standpunt onvolledig en verkeerd weergeven, om vervolgens met zijn allen moreel verontwaardigd te zijn over dat verdraaide standpunt. Steeds hetzelfde trucje om niet in te hoeven gaan op de feiten en de ongemakkelijke waarheid die FVD benoemt.”
 

Wat een k*t zeg, die Cateherine keyl... 'het is helemaal niet hetzelfde, want wel of geen prikje is een keuze...' Volgens mij is dreigen met uitsluiting als je je niet laat prikken geen keuze maar keiharde chantage, trut.
 
Weliswaar geen filmpje, maar wel bevestiging van wat Melkmeisje zegt.
Hmm... effe afwachten wat hier gaande is wat betreft Hiddema...:unsure:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan