FvD

😂😂😂

Ben het overigens met je eens dat de mannelijke ratio en daadkracht de stuurloze vrouwelijke energie moet beteugelen.

Ik ben helemaal geen feminist of gelijkheidsstrijder*, maar onthou me wijselijk van het feminisme-topic omdat dergelijke discussies niet zoveel zin hebben. Ik ben misschien te correct of zoek de nuance, hetgeen soms helemaal niet belangrijk is om een punt te maken. Dan helpt het juist om even in stereotypen te kunnen - eh - ...typen.

* Op persoonlijke titel zeg ik er overigens bij dat ik WEL een anti-vaxxer ben.
 
Je gebruikt hier vrouwelijke (emotionele) argumentatie door een nieuwe stelling te poneren (die lijkt op het originele punt), die je zelf weerlegd. Op basis van jouw eigen verzonnen logica concludeer je dat ik ongelijk hebt. Je schaart je ten slotte achter jouw fractievoorzitter. Typische debattechniek

Ik leg het uit. Het ging om deze stelling (die volgens de regels van de logica onjuist is):
  • ❌ Vrouwen zijn niet intelligent
Ik stel hier een ander voorbeeld, waarmee je eenvoudig kunt zien waarom het niet klopt:
  • ✅ Negers kunnen beter hardlopen dan blanken
  • ✅ Mannen kunnen beter hardlopen dan vrouwen
  • ✅ Vrouwen kunnen beter hardlopen dan broodroosters
  • ❌ Vrouwen kunnen niet hardlopen
De laatste stelling is onjuist, omdat we daarboven vaststellen dat vrouwen beter kunnen hardlopen dan broodroosters. Daarmee stellen we tevens vast dat vrouwen KUNNEN hardlopen.

Leg deze logica eens op bovenstaande en andere stellingen. Ik hoop dat het zo voldoende duidelijk is.
Ik gebruik de definitie die jij aanreikt om jouw standpunt te weerleggen. Jij gedraagt je nu feminien door de hive mind te verdedigen. Intelligentie valt niet te vatten met enkel logica.

Wanneer is iemand volgens jou een intelligent debater?
 
Intelligentie valt niet te vatten met enkel logica.

Wanneer is iemand volgens jou een intelligent debater?
Een (slinkse, sluwe) vrouw kan een intelligente debater zijn omdat een debat erop is gericht wie er gelijk krijgt. Wie er gelijk HEEFT is irrelevant. Als jij stelt dat intelligentie niet te vatten is met logica (ratio) bevestig je het punt dat vrouwen intelligent kunnen zijn.

Ik hou er verder over op hoor, volgens mij praten we op verschillende golflengtes....
 
Een (slinkse, sluwe) vrouw kan een intelligente debater zijn omdat een debat erop is gericht wie er gelijk krijgt. Wie er gelijk HEEFT is irrelevant. Als jij stelt dat intelligentie niet te vatten is met logica (ratio) bevestig je het punt dat vrouwen intelligent kunnen zijn.

Ik hou er verder over op hoor, volgens mij praten we op verschillende golflengtes....
Ik zeg enkel dat met logica alleen het begrip intelligentie te nauw wordt weergegeven. Er wordt voorbijgegaan aan intuïtie. Emotie vertroebelt oordeelvermogen, dat zie je bij alle vrouwen in het filmpje. Ik hoop dat mijn onderbouwing voldoende is, anders hoor ik het graag.

Waarom praten we volgens volgens jou op verschillende golflengtes?
 
Hee Shirley, je kent mijn provocatietactiek toch inmiddels wel? Vrouwen staan in deze gefeminiseerde samenleving op een onterecht voetstuk. dus ik zie het als mijn taak om ze daar vanaf te stoten d.m.v. hier en daar wat prikjes uit te delen. Jullie willen gelijkheid? Prima, zo gaan wij als mannen nl. ook met elkaar om. Ben je snel gekwetst of heb je juist een grote waffel? Dan heb je hier niets te zoeken, hebben we al diverse keren hier voorbij zien komen, Op deze manier houd ik de goede over en de kwade blijven weg. Je laat overigens nu wel typisch vrouwelijk gedrag zien door alles op jezelf te betrekken, dat dan weer wel.

Mike
 
Ik herken het patroon. Vasthouden en niet meer loslaten. De white hats hebben deze kwaliteit gemilitariseerd ten tijde van de Q-posts, weaponized autism, digital soldiers.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Autisme is geen karaktertrek. Wat (onbewust) speelt is een patroon van eindeloos doorzagen over hetzelfde onderwerp, niet los kunnen laten. Kan ook positief uitwerken zoals uit de Q-tactiek blijkt, want autisten zoeken dingen tot in de puntjes uit.

Mike
 
Nou dacht ik toch dat dit over FVD ging maar dat herken ik niet in de laatste reacties dus bij deze. (y) :ROFLMAO:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan