FvD

Die Ellemeet van GroenLinks wordt mooi aangepakt, kijk vanaf 12:15. Echt een mooie reactie van Gideon. Ze kunnen hem niet aan met argumenten, dus dan maar weer vals beschuldigen.
 
God wat zijn die wijven dom, ellemeet, die cda doos, gruwelijk...
Ik kan het uit pure ergernis geeneens afkijken. Die zeikwijven hebben het alleen maar over gevoel, kwetsen, dat vindt het huis ongepast, zus en zo. Wat een vreselijk gezeik.

Gideon zegt heel logisch (m) dat oproepen tot geweld strafbaar is dus, succes dien een aanklacht in.

Ja maar er wordt een gevoel gecreeerd van onveiligheid. Brrrr wat een gezeik. Ze krijgen allemaal 120k/j en ze staan daar te zwetsen (v)

Gideon is idd een baas, de verregaande incompetentie (v) van onze volksvertegenwoordigers is stuitend.

Mooi detail dat fvd geweld tegen journalisten strenger wilde bestraffen een gl niet :)

Eniewee, zoals eerder al opgemerkt. Gideon maakte een zeer terecht opmerking over dat in 33 iemand ah een boef noemde en dat dat niet mocht. In die status zitten we nu. En wij ongevaccineerden zijn straks de sjaak (m)

Zoals @FoolProof (m) terecht opmerkte. De situatie wordt geregeld dat ongevaccineerd is slecht. Dan zijn de kampen dichtbij.

Zoals ik eerder al opmerkte. Laat die virii maar komen, dan zijn we van dat gezeik en ellemeet (v?) af.

Dit gaat hopeloos mis en loopt gruwelijk it de hand...:-(
 
FvD is de enige partij die structureel de dictatorialiteit van het kabinet ter discussie stelt, net als de schijnonafhankelijkheid van media en regeringsadviseurs. En de enige met zinnige vergelijkingen naar de WO2 en de nazi's.
Toppers.

De politiek heeft zich de laatste decennia zo absurd gedragen dat de bevolking in grote getale gedesillusioneerd is geworden hierover en gedesinteresseerd is geraakt hierin. Hierdoor kan de politiek continu absurder beleid voeren, tot de bom barst. Time is ticking. Karma is a bitch.

Overigens snap ik de massa wat dit betreft ook wel. Als FvD er niet zou zijn of ik mijn vertrouwen erin verlies, keer ik me af van de politiek en zie ik af van stemmen. Er is geen alternatief of ik zou een eigen partij moeten opzetten.
 
FvD is de enige partij die structureel de dictatorialiteit van het kabinet ter discussie stelt, net als de schijnonafhankelijkheid van media en regeringsadviseurs. En de enige met zinnige vergelijkingen naar de WO2 en de nazi's.
Toppers.

De politiek heeft zich de laatste decennia zo absurd gedragen dat de bevolking in grote getale gedesillusioneerd is geworden hierover en gedesinteresseerd is geraakt hierin. Hierdoor kan de politiek continu absurder beleid voeren, tot de bom barst. Time is ticking. Karma is a bitch.
Hear hear
 
Het (zelfbenoemde) slachtoffer bepaalt de kwalijkheid van de daad.
Dan heb je geen wettelijke kaders meer nodig.
Alleen een (D66) rechter met (ge-'fake'-te) empathie.
 
Waarom zeggen die domme figuren "Forum VAN Democratie"? Doen ze dat bewust of weten ze niet beter?
Ze zijn niet slimmer, de functie eisen voor vrouwelijke Kamerlid bij gevestigde partijen is
Luisteren naar de baas
Doen wat gezegd wordt
Gewillig op en onder het Bureau
Zelf denken niet gewenst
 
Inderdaad, maar ik ben ook maar mens ik vergeet soms wel eens wat.
Ik heb het ook veel te druk met zoeken naar complottheorieën ik zit namelijk zonder op het moment... 🤣🤣🤣🤣
Is het een complot als je zegt dat er binnen een jaar nieuwe verkiezingen zijn?
Of dat we binnen een jaar een missionaire regering hebben?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan