FvD

Ja, ik had het gisteren ook gekeken. Het is zoals ik al dacht (thierry zei het eigenlijk al) FvD gelooft niet meer in het parlement, dat daar nog enige winst kan worden behaald. Ze gaan er met het gestrekte been in en proberen de boel vooral zo veel mogelijk te ontregelen. En ze roepen op tot burgerlijke ongehoorzaamheid; als regels dermate absurd en tiranniek worden, ben je als burger gerechtvaardigd tot verzet.
 
De ontmaskering van premier Rutte door Gideon van Meijeren (FVD) werd volledig verzwegen door de Nederlandse mainstream media, maar wel opgepakt door Sky News Australia. Ruggengraatloze politiek leiders die de wereldelites naar de mond praten en doen alsof ze geen idee hebben waar ze hun volk in verzeild doen raken, liegen óf tegen de wereldelites óf tegen ons, aldus Sky News-presentator Rowan Dean.
 
Leuk! Ik heb niet zozeer met FvD'ers gesproken maar met bekenden die ik daar tegenkwam. Je weet dat mijn sociale omgang voorwaardelijk is: ik bepaal waar, wanneer, waarom, hoe en waarover ik omgang heb met mijn medemens, daarom sta ik voor de klas, geef ik lezingen en sta ik op het podium als muzikant. Zet mij op een veld neer met totale vreemden en ik ben ineens niet meer zo'n grote jongen, dan staat het verlegen jochie in mij op. Maar het is helemaal goed gekomen, ik ben zelfs helemaal tot het eind gebleven!

Mike
 
Leuk! Ik heb niet zozeer met FvD'ers gesproken maar met bekenden die ik daar tegenkwam. Je weet dat mijn sociale omgang voorwaardelijk is: ik bepaal waar, wanneer, waarom, hoe en waarover ik omgang heb met mijn medemens, daarom sta ik voor de klas, geef ik lezingen en sta ik op het podium als muzikant. Zet mij op een veld neer met totale vreemden en ik ben ineens niet meer zo'n grote jongen, dan staat het verlegen jochie in mij op. Maar het is helemaal goed gekomen, ik ben zelfs helemaal tot het eind gebleven!

Mike
Ja, weet wat je bedoelt. Fijn dat je het leuk gevonden hebt.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan