FvD

Baudet en zijn mannen hebben hun vinger aan de pols van de Nederlander en zoeken voortdurend de grenzen van toelaatbaarheid op, ook bij hun eigen kiezers. Ik heb met enkelen van hen gesproken, die aangeven zich niet te kunnen vinden in de stijl van Baudet, Van Meijeren en Van Houwelingen, maar bijv. Ralf Dekker dan weer wel een hele geschikte kerel vinden. Dekker is gewoon een soort Van Haga, een meer traditionele politicus met een licht kakaccent.

We naderen de decembermaand en dan wordt de Nederlander wat milder en gezapiger. Tijd dus om voor nu even wat gas terug te nemen. Het idee dat er interne onenigheid zou zijn over de te voeren stijl en retoriek is volgens mij toneelspel dat door de partij zelf naar buiten wordt gebracht. Sun Tzu: appear weak when you are strong. FvD slaat volgens mij nu een wat mildere eindejaarstoon aan om straks in januari weer keihard terug te slaan.

Mike
 
Nederland wordt steeds armer. De overheid zou daarom spaarzaam om moeten gaan met belastinggeld, in plaats van voor miljarden aan subsidies te pompen in zinloze linkse projecten. FVD-senator Johan Dessing bekritiseert het falende beleid van Rutte.
 
Ik vraag me af, is dit alvast een klein opzetje naar een eigen partij voor van Meijeren? Zou het kunnen vlak voor de verkiezingen in maart?
 
Ik kan het mis hebben maar het mediatrollenleger(tje) vaart nu een nieuwe koers om het populaire FVD proberen te slopen.
Tja we wachten wel af. Geen idee maar dan beter niet teveel aandacht besteden aan dat media trollen leger. Zal vast bewust zijn in aanloop naar de verkiezingen maart. Anderzijds hoor ik geluiden van mensen die eerder fvd stemden nu pvv willen gaan stemmen. Wellicht nog steeds niet wakker genoeg dan als dat zo is en lezen ze teveel van dit soort berichten als nrc.
 
Ik vraag me af, is dit alvast een klein opzetje naar een eigen partij voor van Meijeren? Zou het kunnen vlak voor de verkiezingen in maart?
Niks van vernomen op het congres. Thierry en Gideon zijn beide fel om de relatief rustige stijl van bv Jansen, Dekker en Kerseboom. Dit is een psyop om door middel van schijntegenstellingen verdeeldheid te zaaien binnen onze beweging.
 
Als dat al zou gebeuren zou ik niet denken dat dat aangekondigd word. De linkse partijen zijn bang voor zetelverlies. Hoe het ook zal verlopen dat verbod wat d66 in wil voeren om een politieke partij op te mogen richten is omdat Fvd zoveel aanhang heeft. alleen frauderen is blijkbaar niet genoeg.
 

Door een lek in de dit weekend gelanceerde ForumApp van Forum voor Democratie ligt de hele ledenadministratie op straat. Daarin staan de privégegevens van 92.901 leden en oud-leden. Het gaat onder meer om namen, woonadressen, telefoonnummers en rekeningnummers.

Na melding van RTL Nieuws heeft Forum het lek gedicht. "Wij betreuren het zeer dat dit lek heeft kunnen ontstaan. Het lek is inmiddels gedicht en maatregelen zijn getroffen om herhalingen in de toekomst te voorkomen", laat een woordvoerder weten. "Uit voorzorg hebben wij gevoelige systeemonderdelen tijdelijk uit de lucht gehaald."
 
FVD hierover in de nieuwsbrief per mail:

FVD onderzoekt mogelijke aanval op IT-systemen

Op 1 december 2022 wezen journalisten van RTL Nieuws ons erop dat er mogelijk een vijandige aanval op onze IT-systemen heeft plaatsgevonden.

Wij onderzoeken op dit moment wat er precies is gebeurd, en of er mogelijk onrechtmatig gegevens zijn ontvreemd.

Uit voorzorg hebben wij gevoelige systeemonderdelen tijdelijk uit de lucht gehaald.

Tevens zijn we in contact getreden met onze advocaat, mr. Gerard Spong, die bevestigde dat hacking en computervredebreuk strafbare feiten zijn.

Elke publicatie van mogelijk door diefstal verkregen data is eveneens strafbaar.

Wij laten op dit moment een forensisch onderzoek verrichten en zullen - afhankelijk van de uitkomsten daarvan - besluiten om al dan niet aangifte te doen.

FVD zal ook contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens en melding maken van deze mogelijke aanval op onze IT-systemen.

Wij hebben schriftelijk gereageerd op vragen van RTL Nieuws. Lopende het onderzoek kunnen wij echter verder geen mededelingen doen.

Uiteraard houden we u direct van nieuwe ontwikkelingen op de hoogte.
 
[ZE] zijn als de dood voor FvD. Deze app brengt ons met elkaar in verbinding! Persoonlijk maskt het mij geen moer uit als mijn gegevens op straat liggen, ik koester geen enkele illusie over mijn privacy in deze digitale wereld. Ik hoop dat er niet heel veel mensen gaan afhaken, want dat is wat [ZE] willen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan