FvD

Knip- en plakwerk’ leidt tot aangifte tegen Gideon van Meijeren: ‘Veelzeggend dat deze bewering ophef veroorzaakt’​

Het FVD-Kamerlid krijgt veel bijval. “Van Meijeren heeft gewoon gelijk: in een democratie moeten burgers zich kunnen verdedigen tegen een tirannieke overheid. Het feit dat deze bewering ophef veroorzaakt, is veelzeggend. Het wordt tijd hier de discussie te openen over een Nederlandse vorm van Second Amendment,” stelt rechtsfilosoof Raisa Blommestijn.


Journalist Joost Niemoller vraagt zich hardop af: “Dus als je van je boerderij geschopt wordt, mag je je niet verzetten? Dat wil ik graag voor de rechter gebracht zien.”


“En dan zie je wat knip- en plakwerk doet,” verzucht FVD-raadslid Marianne Akkermans-Linssen. “Burgerlijke ongehoorzaamheid als je bedrijf wordt afgepakt door de staat. Gideon, ik heb je live mogen horen in Tuil. En sta volstrekt achter je woorden.”


 
Het bashen van Thierry is weer begonnen


Antisemitismebestrijder: Baudet verspreidt oude antisemitische complottheorie​


Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet verspreidt online een klassieke antisemitische complottheorie over wereldoverheersing door een Joodse elite. Dat signaleert de Nationaal Coördinator Antisemitisme Bestrijding (NCAB), Eddo Verdoner, die spreekt van een gevaarlijke ontwikkeling. Baudet verspreidt volgens hem nu zelf een aantoonbaar antisemitische theorie op Twitter.

Na aanleiding van deze tweet

 
Het bashen van Thierry is weer begonnen




Na aanleiding van deze tweet


Baudet reageert op Twitter op de melding van de NCAB met een lachend gezichtje en een plaatje van een clown:
1658571566902.png
Goed zo Thierry, uitlachen die handel!
 
Theo Hiddema verdedigt de bekende pedofiel en pedo-activist Nelson Maatman.
Ik zou z’n steun niet hoeven als ik Thierry was.
Ach je weet niet hoe goed hij zijn best gaat doen.
En misschien is juist die zaak tegen Nelson Maatman. een mooi podium om wat van de grote vissen er bij te betrekken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.224
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan