FvD

Voornaamste reden om voor te stemmen:

Dankzij deze wet wordt het referendum opgenonen in de grondwet. Je zou dir kunnen zien als een Trojaans paard. De Deep State werpt weliswaar absurde restricties op, maar bij een grote opkomst is de uitslag weliswaar raadgevend maar moeilijk om te negeren. Bovendien kan een wijziging van deze wet ook weer worden onderworpen aan een referendum, dus je hebt alvast een voet tussen de deur.

Belangrijkste tegenargument:

We hebben met de referenda over de Europese grondwet plus het assocatieverdrag met Oekraine reeds gezien dat een hoge opkomst en het raadgevende karakter geen garantie bieden als noodrem op de internationale WEF-agenda, die hoe dan ook doordendert, ongeacht de wil van het volk. Dit leidt tot een alsmaar toenenemende apathie onder de kiezers, die gaandeweg door opeenvolgende teleurstellingen alsmaar meer zullen afhaken, iets waar de politiek ook op gokt. We moeten ons niet zoet laten houden met kruimelwerk, of een bindende referendumwet zonder onnodige restricties of helemaal niet.

Ik ben overtuigd van het laatste, maar er is zeker ook iets te zeggen voor de argumentatie om pro te zijn. Aan jullie de keus.

Mike
 
Ik heb voor gestemd. Qua principes zou ik tegen stemmen, maar gegeven de tijd waarin we leven zie ik dit manke referendum als stepping stone naar een doel verder in de toekomst. Ik heb dan vooral in mijn achterhoofd dat er dit jaar wel eens heel veel meer mensen wakker kunnen worden, wat gunstig kan zijn voor de opkomst bij een referendum.
 
Wat zijn jullie redenen om voor of tegen te stemmen? Mijn rationele zegt voor, maar m’n intuïtie zegt tegen. Dus volg ik m’n intuïtie
Ik vond het ook een lastige keuze, beide kampen hadden goeie argumenten. Maar uiteindelijk vond ik de argumenten van de voorstanders iets beter resoneren met mij, het feit dat je het kan inzetten als een soort Trojaans paard.
Voor mij maakt het niet veel uit wat de uitslag word. Zolang de criminelen over ons regeren zullen ze sws alles moeilijk blijven maken, met of zonder referendum.
 
Ik vond het ook een lastige keuze, beide kampen hadden goeie argumenten. Maar uiteindelijk vond ik de argumenten van de voorstanders iets beter resoneren met mij, het feit dat je het kan inzetten als een soort Trojaans paard.
Voor mij maakt het niet veel uit wat de uitslag word. Zolang de criminelen over ons regeren zullen ze sws alles moeilijk blijven maken, met of zonder referendum.
Ik ben principieel tegen op- en uitkomstdrempels, maar als die er toch moeten komen voor een parlementaire meerderheid, dan niet expliciteren in de grondwet, maar in een uitvoeringswet zoals de Wrr op basis waarvan het sleepwet- en het associatieverdragreferendum hebben kunnen plaatsvinden.
 
Waarom zijn al die kinderen uit huis geplaatst? Omdat de ouders zogenaamd gefraudeerd zouden hebben met toeslagemn? Dus dan moeten al die kinderen maar uit huis? En dat is volgens Rutte dan verstandig en onverstandig om ze terug te plaatsen want dat moet dan eerst door een zogenaamde professional bekeken worden. Op basis van welke gronden in godsnaam?
 
Waarom zijn al die kinderen uit huis geplaatst? Omdat de ouders zogenaamd gefraudeerd zouden hebben met toeslagemn? Dus dan moeten al die kinderen maar uit huis? En dat is volgens Rutte dan verstandig en onverstandig om ze terug te plaatsen want dat moet dan eerst door een zogenaamde professional bekeken worden. Op basis van welke gronden in godsnaam?

Op basis van grond van pedobehoeften
 
Het is een cirkelredenatie:

De ouders zijn op basis van PROFILERING onterecht aangemerkt als fraudeurs.

Vervolgens krijgen ze een GIGA aanslag die ze enorm in de problemen brengt.

En dan komt de genadeslag: de staat bepaalt dat kinderen niet in armoede moeten opgroeien en zet de ouders uit de voogdij.

Als nu nog niet duidelijk is dat hier al heel.lang een OORLOG tegen de mensheid is, een waarin jij en ik GEBOREN zijn en die zich richt tegen het GEZIN, de belangrijkste eenheid die de mensheid ooit heeft gekend, dan kan ik niets voor je doen.

Mike
 
Ja, zo doorzichtig als wat. Ik hoop van harte dat de ouders van de gedupeerde kinderen geen gebruik zullen maken van kosteloze rechtsbijstand om in verweer te gaan maar zelf een jurist of advocaat regelen onafhankelijk van deze subsidie.

En ja, ik begrijp heel goed dat we in deze oorlog geboren zijn. Ik beschik echter niet over alle inhoudelijke kennis en probeer zoveel mogelijk zelf de verbanden te leggen. Zo dus ook met deze zogenaamde rechtshulp die ik sterk in twijfel trek voor wat betreft de betrouwbaarheid ervan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.618
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan