FvD



Als je de reacties eens leest op dit bericht dan kan je toch wel stellen dat Thierry veel frustraties losmaakt bij de linkse deugtrollen.
 


Als je de reacties eens leest op dit bericht dan kan je toch wel stellen dat Thierry veel frustraties losmaakt bij de linkse deugtrollen.


Ik lees een aantal reacties van mensen die zeggen dat ze denken dat hij zich heeft laten vaccineren.
Eigenlijk aan de ene kant vind ik dat bevreemdend, maar eerlijk gezegd denk ik op mijn beurt ook van bepaalde mensen: ze zeggen wel dat ze zich hebben laten vaccineren, maar klopt dat wel? Iedereen kan het zeggen.
 
Dat is hardnekkige disinfo. Zeggen diezelfde sukkels ook over Willem Engel. Negeren en doorgaan, next!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Toch is het veelzeggend dat een FvD-politicus geinterviewd wirdt door een militair schoolkrantje. Hoeveel andere politici ken jij die een gedachtegoed hebben dat interessant genoeg is voor een militair lezerspubliek?

Mike
 
Toch is het veelzeggend dat een FvD-politicus geinterviewd wirdt door een militair schoolkrantje. Hoeveel andere politici ken jij die een gedachtegoed hebben dat interessant genoeg is voor een militair lezerspubliek?

Mike
Er zijn heel weinig politici interessant voor deze krant, maar zegt dat iets over de politici of over militairen 😁
 
Wanneer het virus niet langer wordt gebruikt om de mensen bang te maken, zal het regime – dit dit conglomeraat van Big Business und Big Governance – wel iets anders vinden om de mensen bang te maken. Misschien door de spanningen met Rusland op te voeren, misschien door de klimaathysterie op te voeren en klimaatlockdowns in te voeren. Ik geloof oprecht dat ze alles zullen doen om hun totalitaire controlestaat tegen 2030 in te voeren.
 
Ze zullen het proberen, maar er niet in slagen. Want de tribunalen komen eraan.
 
Ik kan geen artikel vinden die de overstap van De Graaff naar FvD bevestigt.
Dat plaatje stond op de Facebookpagina van het FVD en in de nieuwsbrief per mail kreeg ik net ook dit bericht van het FVD:

PVV-Europarlementariër Marcel de Graaff stapt per direct over naar Forum voor Democratie. Hij kan zich niet langer verenigen met het PVV-standpunt over corona.

De Graaff zal zich namens FVD in het Europees Parlement inzetten tegen de oprukkende vaccinatiedwang en zal gaan bouwen aan een Europese coalitie van coronacritici.

Wij heten De Graaff van harte welkom bij Forum voor Democratie. Het is nu belangrijker dan ooit dat we samen in verzet komen tegen de coronamaatregelen.

Lees hieronder de verklaring van Marcel de Graaff:


"Ik wil geen deel uitmaken van een partij die zich hard maakt voor - en die oproept tot - vaccinatie met dit schadelijke, experimentele middel.


Ruim 11 jaar lang heb ik mij met volle overtuiging ingezet voor de PVV, maar de huidige koers ten aanzien van Corona heeft mij doen besluiten de overstap te maken naar Forum voor Democratie, de enige partij die daadwerkelijk inziet dat we helemaal niet te maken hebben met een pandemie of een covidcrisis.

We hebben een kapotbezuinigd zorgsysteem en een regering die dikke vriendjes is met het World Economic Forum. Onze vrijheden worden systematisch afgepakt. Er wordt ons een QR systeem opgedrongen en mensen worden gedwongen tot vaccinatie. De covid vaccins zijn vele malen schadelijker dan het covid virus zelf en zetten het leven en de gezondheid van mensen op het spel. Ik wil geen deel uitmaken van een partij die zich hard maakt voor - en die oproept tot - vaccinatie met dit schadelijke, experimentele middel.

Onze gezondheid, vrijheid en democratie worden wezenlijk bedreigd. Daar moeten we tegen in verzet komen voor het te laat is. De enige partij die dat doet is Forum voor Democratie en daar sluit ik me dan ook per direct bij aan."
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.319
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan