FvD

Dit kan je toch niet zeggen? Wij worden toch niet gedeporteerd naar strafkampen omdat we niet geprikt worden? Ons niet prikken is een vrije keuze. Dat er dan bepaalde dingen niet meer kunnen is het gevolg daarvan. Ik zie het als iets tijdelijks. Maar ik ben een rasoptimist en hou niet van geweld en agressie. Maar een ziekte vergelijken met een oorlog en met de jodenvervolging die dood werden gemarteld en werden afgevoerd en vergast vind ik niet zo kies.
Ten eerste: de tekst is niet van mij maar integraal gekopiëerd vanuit een mail van FvD.

Ten tweede Thierry (en andere FvD-volksvertegenwoordigers) heeft meermaals aangegeven nog niet de vergelijking te maken met deportatie en eliminatie van joden en benadrukt constant dat FvD vooralsnog enkel de uitsluiting van joden met de uitsluiting van ongevaccineerden vergelijkt.

De uitsluiting van de joden in de 30er en 40er jaren was ook tijdelijk.
Overigens noemden de nazi's joden een gevaar voor de volksgezondheid.

In hoeverre is prikken/testen een vrije keus als je anders in je grondrechten wordt beperkt?
Vrijheid van vereniging en vergadering bijvoorbeeld of bewegingsvrijheid en natuurlijk lichamelijke integriteit.

Je moet met alles kunnen vergelijken, want wie weigert historische parallellen te trekken, leert onvoldoende van de historie en is gedoemd dezelfde soort fout opnieuw te maken.
 
Thierry is een opportunist en een populist en die wil alleen maar scoren joh. Als er niks meer te halen valt op het gebied van corona schakelt ie over op de klimaatcrisis om zieltjes te winnen. Kom nou toch, ga mij nou niet vertellen dat je zo'n gladjakker serieus neemt.
 
Thierry is een opportunist en een populist en die wil alleen maar scoren joh. Als er niks meer te halen valt op het gebied van corona schakelt ie over op de klimaatcrisis om zieltjes te winnen. Kom nou toch, ga mij nou niet vertellen dat je zo'n gladjakker serieus neemt.
Naast trol ook nog NSB'er zoals alle vaxinazis pffff
 
Thierry is een opportunist en een populist en die wil alleen maar scoren joh. Als er niks meer te halen valt op het gebied van corona schakelt ie over op de klimaatcrisis om zieltjes te winnen. Kom nou toch, ga mij nou niet vertellen dat je zo'n gladjakker serieus neemt.
In een land geregeerd door extremisten waarin de media extremisme recht breit, kunnen weinig mensen de degelijke personen van extremisten onderscheiden.
 
In een land geregeerd door extremisten waarin de media extremisme recht breit, kunnen weinig mensen de degelijke personen van extremisten onderscheiden.
Da's te ingewikkeld voor deze trol. Jip en Janneke taalgebruik is dan beter. Maar denk niet dat ie het dan wel snapt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.912
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan