FvD

Thierry vandaag bij Weltschmerz met allerlei coronagrafieken. Dit weten we allemaal al, maar geweldig dat hij het nog even uitlegt voor diegenen die nu net wakker worden. Vanaf minuut 17:13 wordt het interessanter. Levenskracht vinden in de waarheid. De maatregelen lijken sadistisch te zijn. 1984. Brave New World. Hoeveel weet wie in de hiërarchie?
 
Thierry vandaag bij Weltschmerz met allerlei coronagrafieken. Dit weten we allemaal al, maar geweldig dat hij het nog even uitlegt voor diegenen die nu net wakker worden. Vanaf minuut 17:13 wordt het interessanter. Levenskracht vinden in de waarheid. De maatregelen lijken sadistisch te zijn. 1984. Brave New World. Hoeveel weet wie in de hiërarchie?

Mooi stuk inderdaad. Ook een boek wat heel veel gelijkenissen laat zien met het plan wat nu uitgerold is, is De Dag der Dagen (This Perfect Day) van Ira Levin. Zeker mbt verplichte injecties. Levin was volgend mij sowieso een insider die meer wist. Hij schreef ook The Boys from Brazil en Rosemary’s Baby
 

FNV: heb er ervaring mee in het verleden en ik was al flabbergasted door hun manier van handelen op mijn werk. Ze gingen een beetje uit de hoogte vertellen hoe wij dingen moesten doen bij een reorganisatie, maar aan wat gezegd werd was duidelijk dat ze er geen energie in wilden steken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan