Fukushima

Van Jim Stone, die zit hier al vanaf het begin op.

Nothing changed at Fukushima

The only difference between this week and last week is that this week the mainstream discovered just how bad it really is. This is something I have covered for YEARS. And they still are not saying how bad it really is. I am not going to bother with this topic right now because I have already said it all and more multiple times, and Oriville dam is a lot more important for America.

http://82.221.129.208/baasepagew3.html
 
Dat is erg kort door de bocht van meneer Stone. Er is wel degelijk veel meer aan de hand, zie de door mij geplaatste links in de eerste post.

Mike
 
Ik heb ze gezien en het is inderdaad erg kort door de bocht.
Stone vergeef ik in deze, hij heeft inmiddels het linksdraaiende draaiboek tegen Trump wat de geinfiltreerde Oathkeeper naar buiten bracht bewerkt en op het net geknald, ongeveer 50 pagina's en een paar volgen nog.
De link plaats ik onder topic Trump.
 
Ik maak me echt heel veel zorgen.
Kunnen we de rauwe melk en andere melkproducten nu beter laten staan?
En als de hele zee besmet is, kunnen we de levertraan bijvoorbeeld nog wel veilig innemen?
Wat denken jullie?
 
Ik maak me echt heel veel zorgen.

Die zorgen zijn al nodig sinds 1945 toen "ze" begonnen zijn met nucleaire proeven. Alles wat daarna geboren is heeft duidelijk last van de gevolgen hiervan.
Zorgen maken is niet handig, lost niets op, levert alleen maar stress op. Zorgen maken is alleen in die zin even handig dan wel nodig om het om te buigen naar extra motivatie zo gezond mogelijk te leven. Verder is het een kwestie van zoveel mogelijk genieten van dit leventje wat je gekregen hebt.

Rauwe melk(producten) laten staan snap ik niet, daar hier jodium in zit. Waarom zou je dat mogelijk beter kunnen laten staan volgens jou Kapitein?
 
Eens Heksje, denken dat iets ongezond is, maakt het dubbel zo ongezond (quantum fysica).
 
Als een kernreactor zodanig defect raakt dat de reactorkern (de splijtstaven) niet meer gekoeld kan worden, dan smelten de splijtstaven en de gesmolten splijtstof zakt uiteindelijk door de bodem van het reactorvat.
Er zijn wereldwijd nu 7 onbeheersbare cores (reactorkernen) Zo'n corum zakt langzaam dieper in de aarde en verzamelt meer en meer brandstof uit het materiaal van de omgeving. Als tijdens dat zakken een waterhoudende laag wordt bereikt zal er een explosie plaatsvinden waarbij veel radioactief materiaal in de atmosfeer terecht komt.
Het enige dat men kan doen om het proces te stoppen is er een atoombom op laten exploderen, dat zal het materiaal zodanig verspreiden dat de kernreactie, die immers het resultaat is van het bij elkaar brengen van radioactief materiaal, zal ophouden. Laat met het zoals het is, dan zakt de corum dieper en dieper weg. Mogelijk dat dit verder zonder ernstige gevolgen afloopt, het is daar beneden toch al gigantisch radioactief.
Oekraïne heeft trouwen ook een onbeheersbare toestand in een reactor. Snel even associëren en da n de EU voor de kosten op laten draaien.
 
De radioactieve straling vanuit Fukushima is nog veel erger geworden. Er zijn ook radioactieve deeltjes in het luchtruim van Europa gemeten. In het geval van een kernramp wordt er geadviseerd om geen spinazie en melkproducten meer te consumeren omdat gras en spinazie de radioactieve deeltjes goed opnemen. De melkproducten van koeien die dat verse gras eten zijn dan dus ook besmet. Vandaar mijn vraag of het beter is om dat nu te laten staan.

Als alle oceanen vervuild beginnen te raken dan vraag ik me af of ik nog wel veilig levertraan kan innemen. Of denken jullie dat het wel meevalt?
 
https://311truth.wordpress.com/2014/01/22/fukushima-reactor-4-destroyed-by-hard-weaponry/
 
Het viel me op dat op blikken met vis niet meer vermeld staat waar de vis gevangen is. Het leek er zelfs op dat er een etiket over het oorspronkelijke etiket zat.
Het merk John West vermeldt dat je op de website deze informatie kunt achterhalen, maar dan is het blikje al gekocht. Als het niet op het blik vermeldt staat lijkt het me wel duidelijk wat de herkomst is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan