Free Spirit

Webmaster

New member
Mijn vriendin heeft recentelijk een CD uitgebracht, genaamd 'Free Spirit'. Deze bevat een combinatie van klankzang (geen tekst, maar helende tonen) en meditatieve muziek. De muziek wordt verzorgd door Richard Newall (www.onevoicemusic.co.uk) en de CD is voorjaar 2012 in de studio van Richard in Engeland opgenomen. Mijn vriendin heeft deze CD opgenomen voor de hospice waar zij vrijwilligerswerk doet en de opbrengsten komen 100% ten goede aan de hospice.

Zij benadrukt dat deze CD zittend of liggend moet worden beluisterd in een ontspannen staat en zij vindt het geen belediging als mensen erbij in slaap vallen! Mijn vriendin heeft voor het artwork van de CD speciaal twee schilderijen gemaakt, die eveneens bijdragen aan het geheel. Wie geinteresseerd is in deze CD en dit goede doel wilt steunen, kan een mailtje sturen naar: westonprice.nl@gmail.com. De CD kost 10 euro, excl. 2,50 euro verzendkosten.

Mike

 
Hoi Mike,

Wij willen wel zo'n cd van jouw vriendin kopen. Ik mail je zo wel even.

Dus de klankzang is van jouw vriendin?

Vind het wel fijn dat de opbrengst voor een hospice is, dat vind ik een goede instelling, daar dragen wij graag aan bij.

Lia

 
Ik, dit jaar geef ik aan geen enkel goed doel ( lees kanker, nier stichting enz) meer aan de deur. Voor echt goede doelen heb ik wel wat over.

 
Dudink, Lay, mail even officieel naar westonprice.nl@gmail.com. Dan stuur ik je mail door naar mijn vriendin.

Mike

 
Op deze manier geef ik deze nog even een schopje.

En ik maak gelijk gebruik van de gelegenheid.

Een schoonzusje van mij werkt in een hospice: thuis van Leeghwater in de Beemster

De geldkraan voor dit soort instanties wordt steeds meer dicht gedraaid.

Nu doet dit hospice mee met een actie van Specseavers.

De stichting Specseavers (ja van de brillen) heeft het hospice opgenomen in de race om hun goede doel van volgend jaar te worden. Elk goed doel wordt gevraagd om zoveel mogelijk stemmen te vergaren en het goede doel met de meeste stemmen krijgt dan volgend jaar een leuke financiële injectie.

Dus wil ik jullie vragen om dit hospice te steunen en te stemmen.

Dat kan elke dag (24 uur), gedurende 3 weken.

Wij steunen weinig goede doelen maar het hospice dragen een warm hart toe.

Wil je hun helpen breng dan je stem uit op hospice 'thuis van Leeghwater'

Kost niets en je kunt elke dag een goede daad verrichten. :lol:

Alvast bedankt.

Lia

Enneh, die cd van Monic de vriendin van Mike, is zeker de moeite waard om aan te schaffen hoor.

Steun je weer het hospice van Monic mee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan