Fenbendazol

moniek

New member
Goedemorgen,mijn naam is Moniek. Ben een moeder van 40 jaar. En heb afgelopen april te horen gekregen dat ik longkanker heb. Uitgezaaide longkanker dus niet meer te genezen. Nu las ik verhalen of fenbendazol en wil heel graag betere en meer info hierover. Ivm joe tippins die hierdoor genezen was. Zit ik hier op de goede plek? Alvast bedankt...
 
Hoi Moniek, wij kunnen met geen mogelijkheid controleren of jij echt bent of dat je verhaal echt is. Je vermeldt ook niets wat je niet zelf kunt uitzoeken, dus doe het nodige onderzoek naar Joe Tippens en trek je eigen conclusies. Het lijkt nu alsof je uitspraken aan ons wil ontlokken die we uit voorzorg niet gaan doen. Succes met je zoektocht.

Mike
 
Ik ben zoekende naar een alternatief...en dacht mischien dat er mensen ervaringen konden delen. Maar goed. Ik weet niet hoe ik verder kenbaar moet maken dat ik echt ben... zit echt net op dit forum.
 
Ik ben zoekende naar een alternatief...en dacht mischien dat er mensen ervaringen konden delen. Maar goed. Ik weet niet hoe ik verder kenbaar moet maken dat ik echt ben... zit echt net op dit forum.
Gebruik de zoekfunctie op dit forum en je zult heel veel info vinden.
Wat Mike eerder al zei, zoek op 'Joe Tippens'.

We moeten een beetje voorzichtig zijn want we hebben hier al heel veel trollen voorbij zien komen......
 
Dankjewel en ga ik doen. Is allemaal nieuw voor me en wil verder kijken . En begrijp dat jullie voorzichtig moeten zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.202
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan