Feminisme

Meer over de Tea App.

Vrouwen roddelen graag in hun theekransje (toepasselijke naam) en zoeken de bad boys zelf op. Better Bachelor heeft het mis, dit levert mannen MEER dates op!

Mike

Vrouwen vertrouwen mannen niet. Daarom vertrouwen ze hun data toe aan een man die een app creeert en vervolgens hun vertrouwen misbruikt door de in vertrouwen beschikbaar gestelde data niet beschernt.

Mike

Een kritische noot naar Andrew Wilson. Het is geen toeval dat hij rookt en drinkt als hij debatteert met feministen en linkse betamannen. Ik herken het patroon, ik was dit jarenlang ook. Alcohol neemt remmingen weg en als je goed bent met woorden en een snelle denker bent (zoals ikzelf ook) maak je grote hoeveelheden adrenaline aan, die je niet zou hebben als je niet dronk. Hierdoor kun je nog scherper en nog feller uit de hoek komen en je verbale tegenstanders nog beter verpletteren met logica. Bedenk dat een functionele alcoholist cognitief BETER functioneert onder invloed van alcohol, hoe gek dit ook mag klinken.

Ik zie dit gedrag terug bij al die mannetjesputters. It takes one to know one. Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds veel affiniteit met types als Andrew Wilson en vind het prachtig om te zien hoe hij in debatten de een na de ander vermorzelt op basis van zijn retorische vaardigheden. Maar ik weet ook waar hij zijn kracht vandaan haalt. Deze is deels van hemzelf, voor het andere deel put hij letterlijk uit een ander vaatje. Ook wil zijn ego te veel 'winnen', zo herkenbaar allemaal. Ik heb door metingen van mijn hartslag moeten constateren dat het verschil tussen wel of niet drinken 20-30 punten is. Ik ben zelfs op basis van deze adrenaline en verhoogd hartritme door menige alcoholcontrole gekomen met minimaal 6 tot 8 glazen achter het stuur!

Recentelijk zag ik hem in wat oudere uitwisselingen met Gavin McInnes, die we nog kennen van een aantal jaren geleden. Gavin is er ook zo een, 100% zeker. Hoe goed deze lui ook retorisch zijn, ze slaan ook de plank mis met hun denkbeelden over moslims en andere onderwerpen. Ook dat herken ik. Ik herken wat alcohol voor me deed (betere cognitieve prestaties door een verhoogd adrenalineniveau), maar ook wat het met me deed (verminderde compassie/hartcoherentie).

Volgens mij zijn veel, zo niet alle, rechtse commentatoren verborgen alcoholisten. Ik pik ze er zo uit en herken zowel hun sterke als hun zwakke punten. Het is alsof ik mezelf zie.

Mike

Laatst bewerkt:
The Tea app didn’t even get hacked, the developers were just so stupid that they didn’t delete people’s drivers licenses when they got uploaded to the app, they just shoved them into a folder that wasn’t even secure. It was openly accessible through the cloud.

The “women’s safety and security” app was horribly unsafe and insecure 🤣

Mike

Sargon of Akkad over de TEA app. Hij helpt ons herinneren aan de tijd dat Candace Owens nog niet opereerde onder haar eigen naam maar de naam Red Pill Black. Lees wat ik destijds hierover schreef.

Zij was toen al bezig met een soortgelijke app! Ik vertrouwde Candace toen niet en ik vertrouw haar nu nog steeds niet.

Mike

Sargon of Akkad over de TEA app. Hij helpt ons herinneren aan de tijd dat Candace Owens nog niet opereerde onder haar eigen naam maar de naam Red Pill Black. Lees wat ik destijds hierover schreef.

Zij was toen al bezig met een soortgelijke app! Ik vertrouwde Candace toen niet en ik vertrouw haar nu nog steeds niet.

Mike

De post daaronder van mij is ook veelzeggend. In 2017 hadden we de winst van Brexit en Trump in de achterzak. Ik waarschuwde toen al dat we op rechts niet uit moeten zijn op goedkoop punten scoren door constant te willen 'winnen' van links. Dit was onder Trump 1.0. Nu, onder Trump 2.0, is er niets veranderd, ik zie nog steeds dezelfde stammenoorlog tussen links en rechts. Sterker nog, Trump doet er zelf volop aan mee!

Mike

Het lijkt haast opzet, die blunder van TEA. Het is vreemd dat je wel een applicatie van deze complexiteit kunt bouwen, maar niet eens een kleine basisbeveiliging toepast.

Juist omdat het iets is dat in Firebase juist relatief makkelijk gaat. De abstractielaag neemt technische details van de authenticatie flow etc. van je over.

Als ik geen kwade opzet zie, dan kan het zijn dat het uitstelgedrag is. Tijd die steekt in beveiliging kun je niet steken in het maken van nieuwe functies. Met andere woorden: eindgebruikers zien wel een nieuwe functie op hun scherm. Ze zien niet allerlei verbeteringen in infrastructuur en performance. De TEA app is dusdanig hard gegroeid dat de developers waarschijnlijk hun handen vol hadden aan bugs en nieuwe features.

Volgens mij is het opzet, kan haast niet anders. Dit is bedoeld om versneld de bewustwording over de werkelijke vrouwelijke aard bloot te leggen. Mannen proberen vrouwen te beschermen tegen mannen met foute intenties, maar vrouwen kunnen niet beschermd worden tegen zichzelf. Als de TEA app succesvol zou zijn geweest zou dit zijn omdat vrouwen juist massaal naar foute mannen met rode vlaggen waren gelopen en daarmee zelf onveilige situaties hadden opgezocht. Kijk maar naar de giga hoeveelheid vrouwelijke fanmail die ter dood veroordeelde mannen in hun dodencel dagelijks ontvangen.

Mike

Als de TEA app succesvol zou zijn geweest zou dit zijn omdat vrouwen juist massaal naar foute mannen met rode vlaggen waren gelopen en daarmee zelf onveilige situaties hadden opgezocht. Kijk maar naar de giga hoeveelheid vrouwelijke fanmail die ter dood veroordeelde mannen in hun dodencel dagelijks ontvangen.
Dat denk ik ook.

Volgens mij werkt het zo dat een onopgelost trauma (bijvoorbeeld: een toxische relatie met vader) ervoor zorgt dat je soortgelijke situaties aantrekt. Om de pijn te kunnen voelen die je mogelijk toegang tot je bewustzijn geeft. Dit is van alle tijden. Hopelijk leer je het na een paar keer de deksel op je neus te hebben gekregen. En kun je groeien als (spiritueel) mens.

Echter, het probleem met zulke apps is dat je als vrouw de illusie van controle hebt. Liefdevolle relaties kunnen louter bestaan als er ruimte is voor intuïtie. En niet gebaseerd op een boodschappenlijstje met eisen. Je gaat na vervelende ervaringen als vrouw geen introspectie doen maar blijft de schuld extern zoeken. Niet alleen bij de 'bad-boy' groupies, maar ook aan de andere kant van het spectrum, waar de risico-analysten zich gaan identificeren als bewuste, happy singles (en diep van binnen een onmetelijke leegte voelen).

Het lijkt haast opzet, die blunder van TEA. Het is vreemd dat je wel een applicatie van deze complexiteit kunt bouwen, maar niet eens een kleine basisbeveiliging toepast.

Juist omdat het iets is dat in Firebase juist relatief makkelijk gaat. De abstractielaag neemt technische details van de authenticatie flow etc. van je over.

Als ik geen kwade opzet zie, dan kan het zijn dat het uitstelgedrag is. Tijd die steekt in beveiliging kun je niet steken in het maken van nieuwe functies. Met andere woorden: eindgebruikers zien wel een nieuwe functie op hun scherm. Ze zien niet allerlei verbeteringen in infrastructuur en performance. De TEA app is dusdanig hard gegroeid dat de developers waarschijnlijk hun handen vol hadden aan bugs en nieuwe features.
Hier wat meer technische info.

Mike

Vrouwen zoeken controle en dominantie. Maar zodra dit bereikt is klopt het niet meer. Het vrouwtje staat bovenop de apenrots en voelt zich daar diep ongelukkig, omdat het niet haar natuurlijke plaats is. Ze gaat dientengevolge nog meer dominantie uitoefenen en vertoont dus steeds meer 'mannelijk' gedrag.

Het zijn misschien de slappe mannen die dit mogelijk maken, maar er zit ook daadwerkelijk schoonheid in het innemen van je vrouwelijke rol in een relatie. Maar dit kan alleen als de man een heldere grens stelt en niet alsnog mee gaat in een onredelijke wens om het vrouwtje te pleasen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.599
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan