Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik gebruik TG alleen op de laptop, omdat ik anders naar mijn mening te veel achter mijn mobiel zit.Ik gebruik TG uitsluitend op mijn mobiel (vind de desktop-versie vreselijk!) en dat gaat zonder problemen.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik TG alleen op de laptop, omdat ik anders naar mijn mening te veel achter mijn mobiel zit.Ik gebruik TG uitsluitend op mijn mobiel (vind de desktop-versie vreselijk!) en dat gaat zonder problemen.
Mike
Was de enige manier om het voor elkaar te krijgen, dus dat heb ik nu gedaan. Bedankt voor het meedenken!!!Geen last van gelukkig....Misschien tijdelijk even TG op telefoon zetten om de code op te halen?
Iemand in mijn omgeving heeft hier ook sinds gister last van. Heeft geen smartphone, dus alleen TG-desktop. Sms-code wordt niet naar telefoon verstuurd.Zijn er meer mensen hier die Telegram niet meer kunnen openen? Ik gebruik alleen de desktopversie en nu moet ik opnieuw inloggen met een code die naar mijn telefoonversie van Telegram zou zijn gestuurd. Maar..... daar staat TG helemaal niet op, en de keuze om die code per sms naar mijn telefoon te sturen doet het niet :-(
Ik heb het uiteindelijk opgelost door TG toch even op mijn telefoon (smart) te zetten. Zag wel daarna dat met vertraging van een paar uur er uiteindelijk toch een code naar de SMS werd gestuurd.Iemand in mijn omgeving heeft hier ook sinds gister last van. Heeft geen smartphone, dus alleen TG-desktop. Sms-code wordt niet naar telefoon verstuurd.
Dank voor je info, Luz. Fijn dat 't voor jou gelukt is! Was de code die je uiteindelijk per sms kreeg al verstuurd vanuit je poging tot inloggen vanaf desktop? Of heb je die met je telefoon aangevraagd en kwam-ie toen vertraagd binnen?Ik heb het uiteindelijk opgelost door TG toch even op mijn telefoon (smart) te zetten. Zag wel daarna dat met vertraging van een paar uur er uiteindelijk toch een code naar de SMS werd gestuurd.
Oef, goeie vraag! Weet het niet 100% zeker, maar heb volgens mij toen ik op mijn telefoon bezig was, niet meer de sms optie gebruikt om een code te krijgen.Dank voor je info, Luz. Fijn dat 't voor jou gelukt is! Was de code die je uiteindelijk per sms kreeg al verstuurd vanuit je poging tot inloggen vanaf desktop? Of heb je die met je telefoon aangevraagd en kwam-ie toen vertraagd binnen?
t.co

Oeps, dubbel geplaatst zie ik nu. Kracht der herhaling dan maar!Bekijk bijlage 9605
[ Album ]
Q / Twitter delta
H/T to
![]()
CODE RED 🚨☘️🇺🇸
Q Reee-searchers Watchers 😇 Red @RPD4833 - Twitter @RPD4833 https://truthsocial.com/@RPD4833 Cody Granrud @12BravoGran https://truthsocial.com/@12BravoGrant.me
Interesting timing as there is a coordinated attack on Truth Social.
My take is we will have one platform
Either Truth Social swallows Twitter
Or Truth Social was created to force the needed regulations we needed to make Twitter an even playing field
![]()
StormyPatriotJoe ⭐️⭐️⭐️ Channel
Q / Twitter delta H/T to https://t.me/RedPillDealer4833 Interesting timing as there is a coordinated attack on Truth Social. My take is we will have one platform Either Truth Social swallows Twitter Or Truth Social was created to force the needed regulations we needed to make Twitter an...t.me
Supporters of Donald Trump are urging Elon Musk to reinstate the ex-president’s Twitter account after Tesla’s billionaire boss became the social network’s biggest shareholder and got a seat on Twitter’s board.