Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

Correctie: iets na 23 u word ik vrijgelaten uit de Twitter-gevangenis. Ben benieuwd wat ik heb misdaan...

Mike
 
Ik kan dat niet zien, de toegang tot mijn account is geblokkeerd. Wat is er mis met die tweet? Bestaat de account van The Patriot Voice zelf dan nog wel? Hij was net terug van weggeweest!

Mike
 
Ik kan dat niet zien, de toegang tot mijn account is geblokkeerd. Wat is er mis met die tweet? Bestaat de account van The Patriot Voice zelf dan nog wel? Hij was net terug van weggeweest!

Mike
Ik kan gewoon nog op jouw account komen maar ben natuurlijk niet ingelogd want ik heb geen twitter account. Ook kan ik nog op het account van The Patriot Voice komen, hij kreeg dezelfde melding als jij.
1680113243733.png
 
Dan heeft hij ook een blokkade van 12 uur. Onze accounts zijn wel zichtbaar voor anderen, maar wij kunnen er zelf niet in.

Mike
 
Het lijkt er op dat Elon nog geen schoonschip heeft gemaakt. Lukt dit niet omdat het zo'n puinhoop is, of is dit een tactische zet?
 
Hij kan op deze manier wel mooi de werknemers en algoritmes eruit pikken die nog steeds de vrijheid van meningsuiting saboteren.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.396
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan