Even voorstellen: Yvonne

Hallo,
Ik ben Yvonne,
Gisteren was ik bij een lezing van Mike, en ik vond het geweldig.
Nu probeer ik alle info te verwerken.
Ik hoop hier antwoorden te vinden voor mijn probleempje, een trage schildklier, artrose en fibro.
Groetjes,
 
Hoi Yvonne,

Als ik jou was zou ik een andere forumnaam nemen. Zo zou je zomaar eens veel spam kunnen krijgen.
Dat kun je doen door rechtsboven op je naam te klikken (onder inloggen). Dan zie je 'bewerk' staan aan de linkerkant, daar kun je je forumnaam aanpassen.

Fijn dat je de lezing van Mike zo kunt waarderen.

Zou je ook met ons willen delen wat je allemaal eet en drinkt? Dan kunnen we gerichter advies geven.

Lia
 
Welkom! Ik heb je maar even de forumnaam Yvonne gegeven, zodat in ieder geval je emailadres niet voortdurend zichtbaar is. Je kunt het altijd zelf nog wijzigen in wat je maar wil.

Mike
 
mike,

Ik had het graag voor Yvonne willen veranderen maar ik kan niet meer bij de forumleden gegevens komen. Wel bij onderwerpen en reacties. Dat houdt in dat ik ook geen forumleden meer met elkaar in contact kan brengen.
Kan dat aangepast worden?

Lia
 
Vreemd, want je bent moderator en zou dus dezelfde bevoegdheden moeten hebben als ik. Ik ga ernaar kijken!

Mike
 
Kan zijn dat poekie2 er alleen voor de vorm is, dus ook even proberen in te loggen als poekie. Je staat er nu als beheerder, dus je moet alle bevoegdheden hebben als die ik heb.

Mike
 
Het is vreemd, ik stond als poekie ingelogd. Heb even uitgelogd en toen weer ingelogd met precies dezelfde gegevens maar nu kan ik inderdaad alles weer als moderator. Thanks. Gefixt dus. ;-)

Lia
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan