Even voorstellen steelboy

Steelboy

New member
Hallo allemaal,

Ik ben Marco en nieuw hier. Ik jen het forum al wel een tijdje, maar dan nu toch maar geregistreerd als lid.

Ik ben blij om te zien dat er meer mensen zijn die een "andere" denkwijze hebben.

Ik ben een beetje een loner in mijn omgeving al moet ik toegeven dat mijn moeder op de een of andere manier toch veel dingen accepteert en er ook over begint te praten en het met me eens is. Ze is toch al 65, een generatie die hier helemaal niet mee bezig was/is.

Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en met jullie te delen.

Ik woon trouwens in Emmeloord, flevoland.

Ben tekenaar, werkvoorbereider van beroep en heb als grote hobby mijn eigen groentetuin.

 
welkom marco.

Ik denk dat vele zich er wel in kunnen herkennen zich anders te voelen in de omgeving, die vooral met de massa meegaan.

Ik denk niet dat het vreemd is dat je moeder hier voor open staat. Ik denk dat ze echt wel ziet dat de generatie van nu veel zwakker is geworden dan dan de vroegere generaties.

Ik kan hier ook heel goed met mijn moeder over praten. Mijn moeder is Marokkaans en leeft tot de dag van vandaag precies hoe ze vroeger in Marokko leefde.

Ik denk dat mijn moeder een van de weinige mensen op aarde is die nooit een zak chips, koek, ijs of iets wat uit een verpakking komt heeft gegeten. Zelfs brood van de bakker heeft ze nog nooit gegeten! De eerste keer en tevens de laatste keer dat ze dat at is ze hondsberoerd geworden. Dit is meer dan 25 jaar geleden en nog steeds is ze het niet vergeten.

En zij geeft ook aan dat ze het vroeger zo anders was en dat vrouwen op hoogbejaarde leeftijd volledig zelfstandig en fit waren in tegenstelling tot nu.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan