Even voorstellen - Shera

G

Guest

Guest
Na al een jaren geïnteresseerd te zijn in gezonde voeding kwam ik dus een paar maand geleden dit forum tegen. Alhoewel ik niet bekent ben met Weston Price vind ik de onderwerpen heel interessant. Dus hoop hier nog veel te leren.

Mijn belangstelling voor gezond leven en gezonde voeding is ontstaan doordat ik door een post traumatische stressstoornis dus chronische klachten kreeg en mijn weerstand echt 0 komma 0 was geworden.Ook zag ik om me heen behoorlijk wat mensen ziek worden, met name kanker en dat zetten me dus erg aan het denken of we nu gewoon overgeleverd zijn aan al die rotziektes of dat we er zelf nog wat tegen konden doen. Vooral natuurlijk voor mijn vriend en mezelf ter voorkoming.

En ik heb ondervonden dat door gezonde voeding mijn weerstand dus goed verbeterd is al ben ik er nog niet helemaal.Waardoor dus meteen mijn belangstelling voor gezond leven en voeding nog groter is geworden :)

En ik ontdek echt elke dag nog meer dingen die ik niet wist en waar ik dan soms toch ook weer vragen over heb. Dus vandaar dat ik hier lid ben geworden.

Warme groetjes

 
Oh ik heb iets verkeerds gedaan geloof ik haha ik sta bij een andere hoek, niet bij voorstellen dus.Kan het geloof ik zelf niet veranderen.

 
Hi Shera,

Welkom! veel plezier bij je zoektocht en succes bij het verbeteren van je gezondheid

 
Ha Shera,

welkom hier, ik hoop dat je zoektocht je veel brengt. Weet het eigenlijk wel zeker.

Lia

 
Hoi Shera,

Ook van mij welkom hier, succes met je zoektocht. Ik zoek met je mee :)

 
Welkom Shera,

Quote:
Ook zag ik om me heen behoorlijk wat mensen ziek worden, met name kanker en dat zetten me dus erg aan het denken of we nu gewoon overgeleverd zijn aan al die rotziektes of dat we er zelf nog wat tegen konden doen. Vooral natuurlijk voor mijn vriend en mezelf ter voorkoming.


Wat een mooi inzicht kreeg je daar.

Mag jouw belangstelling voor gezond leven en voeding nog groter worden.

Maar daar twijfel ik niet aan. Als je eenmaal aan den lijve begint te voelen wat gezond natuurlijk voedsel met je doet ( en met je vriend) dan is er geen weg terug :)

Pas op, het is verslavend :wink:

Fijn dat je weerstand al iets is verbeterd. En kom maar op met je vragen, je bent hier aan het goede adres.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan