Even voorstellen: pricejerijk

pricejerijk

New member
Hallo allemaal,

Na een tijdje mee te hebben gelezen heb ik het voyeurisme opgegeven en een account aangemaakt :).

Hoe ik (vrouw, 1970) hier terecht ben gekomen in het kort:
Na een aantal jaar geleden wegens wat lichamelijke klachten de overstap gemaakt naar Paleo. Dit heeft best een hoop goed gedaan. Tot ik bij de tandarts kwam (een nieuwe weliswaar, net praktijk overgenomen, dus hard geld nodig...) die me vertelde dat ik in twee verstandskiezen gaatjes had. Gelukkig had ze pas over twee maanden tijd die te vullen, dus in de tussentijd ben ik me eens gaan verdiepen in hoe die gaatjes nu zo snel ontstaan zouden kunnen zijn. Ik ben gedoken in de wereld van fytinezuur, vit ADEK, bottenbouillons, Nourishing Traditions, rauwe melk, etc en de afspraak bij de tandarts afgezegd. Ben erg benieuwd hoe het er bij de volgende controle uitziet...

Ik vind het heerlijk om nieuwe kennis op te doen en dat is hier in ruime mate voorhanden!
 
Bedankt voor de tip naief, maar Sneek is net iets te ver bij mij vandaan (Rdam eo). Ik heb verder ook geen pijnklachten ofzo, ik kijk het dus gewoon nog even aan met alle aanpassingen die ik nu heb gemaakt in m'n voeding.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.537
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan