even voorstellen: lucky14

lucky14

New member
Hoi,
Ik lees dit forum al een behoorlijke tijd.Wij wonen in Drenthe en zijn al enkele jaren bezig met oa de juiste voeding.Sinds enkele jaren gebruiken we volop kokosolie,palmolie van amanprana(bio niet ontgeurd) en de olijfolie van Vitsilimouri(oid)en de bio grasboter van zuiverzuivel.Nog liever zou ik de rauwmelkse roomboter nemen, maar daar kan ik hier niet aankomen.Net als de rauwpower produkten zoals kefir en de yoghurt.Daarvoor moeten we zelfs naar Zwolle!Ook nemen we de sole van Keltisch zeezout.Ik ben ervan overtuigd dat het gebruik van de juiste vetten, dagelijks, een mooie stap in de goede richting is.Bottenbouillon maken is me te bewerkelijk, dus koop ik de bouillon van de kleinste soepfabriek(tip) en gebruik ik de gelatinepoeder van great lakes.Als er iemand op dit forum weet waar in zuid-oost renthe ik de rauwpower kan kopen, graag even een berichtje. Dank alvast.

 
Welkom lucky14,
Op het congres afgelopen zaterdag heeft de boerin van de Beekhoeve gezegd dat ze de rauwmelkse boter wel zou kunnen versturen mocht je dat willen. Wij hebben al 2 van de 4 pakjes verorberd, heerlijk op een goede zuurdesem boterham.

Bouillon is nu werkelijk niet bewerkelijk, dat maakt zichzelf. De afwas is het meeste werk.
 
Ook een welkom van mij, Lucky14.

Zo te zien ben je al goed bezig!

Maar je tip van de Kleinste Soepfabriek laat ik aan mij voorbij gaan.
Zonnebloemolie, soja, gistextract, suiker...

Maak je soep toch maar liever zelf!!!

 
Tanja,

Graag even iets meer info over de boeter. Hoe wordt deze verzonden?Diepgevroren? Hoe komt ie dan aan.Op de site zie ik weinig info over de boter.Ik heb het ook geprobeerd bij de Fam de Haan uit Ingen. Lijkt me een topprodukt, echter hoe het in Drenthe aan komt kunnen ze me niet zeggen.




 
Dat zou kunnen, maar de rauwpower Yoghurt en kefir zijn natuurlijk ideaal.Helaas moeten we dan reour zo,n 160 kilometer rijden, dat zijn dus dure produkten.Het mooiste zou zijn als de Fam mulder(geloof ik) een natuurwinkel in Bijv Emmen beried zou vinden dit te gaan verkopen>
 
Lucky, welkom op het forum!
Ik woon in de kop van Overijssel, je passeert mijn woning als je op weg bent naar de Rauw Power. Als je wilt kun je kefirkorrels van mij krijgen + een duidelijke uitleg hoe dit te maken. Het kost mij slechts 10 minuten tijd eens in de twee dagen (2 liter). Zelfgemaakte kefir is goedkoper, lekker en behoeft geen plastic verpakking. Laat maar weten als je zelf kefir wil gaan maken!
 
Hallo Lucky,
Rauwpower is ook te krijgen via een webshop als het goed is. Kijk maar eens op www.rauwpower.nl .
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan