even voorstellen: jorien

jorien

New member
Hallo,

Ben een vrouw van 55 jaar en zoekende naar de juiste voeding,
wat kan ik het beste eten en drinken om mij goed te voelen?

In mijn lichaam bevinden zich zeer giftige stoffen die ik heb
gekregen door lekkende siliconen en is mijn immuun systeem niet meer in orde.

Hierdoor heb ik nu atritis-psoriatica..., schildklier problemen..., lichen sclerosis...en pernicieuze anemie.
met het gevolg dat ik veel medicijnen gebruik en mij toch niet lekker voel.

Ben al wel aan de kefir en drink ook sol,
maar u begrijpt dat ik niet meer weet wat wel of niet goed is voor mij.
misschien kan iemand mij helpen zodat ik mijn medicijn gebruik kan
minderen en dat ik mij wat beter voel.

vr gr Jorien.
 
Jorien welkom!
Mijn advies zou zijn: laat gericht onderzoeken op hoe je je lichaam verder kunt ondersteunen.
Dat is per persoon verschillend, zeker als je al zo belast bent als je beschrijft.
 
Dank voor jou reactie, maar ik heb geen idee waar ik nu nog terecht kan.
ik drink sol omdat ik denk en lees dat dat goed is voor mijn schildklier
maar ik slik ook thyrax en ik drink rauwe melk omdat ik een tekort aan b12 heb,hiervoor krijg ik injecties maar ben altijd moe.
En voor mijn atritis-psoriatica slik ik methotrexaat en foliumzuur en dan voor de pijn nog amitriptiliene.
Ik drink elke dag een glas kefir en gebruik roomboter, kokosolie en beestenbottenbouillion, kan dit allemaal wel samen?

Groetjes maar weer.
 
Hallo Jorien,

Heb je Hashimoto's? Wat eet je nog meer zoal op een dag?
Mensen met een lage schildklier functie hebben een laag en verzwakt immuun systeem.
Daar zou je m.i. op in moeten zetten.
 
Hoi Pike,

smorgens begin ik met een glas sol
dan drink ik 2 kopjes koffie en 1 plak roggebrood met kaas
tussen de middag neem ik kefir en fruit, zure appel, wat druiven etc
ik drink thee en soms speltbiskwie.
mijn avond eten is meestal verse gekookte groente, vlees (rund) of soms vis
en drink ik rauwe melk.
de speltbiskwie eet ik trouwens haha.
als tussendoortjes soms een dropje of kaas of rijstwafels.
af en toe aardappels/rijst/soep
 
ik heb geen idee waar ik nu nog terecht kan.

Hoi Jorien, waar / bij wie ben je dan al allemaal geweest en hoe ben je onderzocht (welke methodes)?
Is gericht naar intoleranties / allergieen / exorfinenbelasting / nutriententekorten bij jou gezocht? En naar welke voeding wel en niet bij je past?
 
Al ruim 15 jaar bezoek ik artsen van groningen tot maastricht en omdat het wetenschappelijk niet bewezen is dat men ziek wordt van siliconen is het moeilijk om hier begrip voor te krijgen.
Natuurlijk is mijn bloed al heel vaak onderzocht maar heb nooit gehoord wat er aan tekorten zijn (naïef) wel zijn mijn chronische ziektes hierdoor ondekt.
Over voeding en gezondheid, wat goed voor mij is weten artsen je weinig te vertellen, dat moet je zelf uitzoeken!!
Daar probeer ik op dit forum achter te komen en zal aan mijn huisarts vragen
of mijn bloed nog eens onderzocht kan worden op de dingen die jij schrijft.

gr jorien
 
Vergeet het maar. Geen huisarts die je hierin serieus neemt en hieraan meewerkt. En als ze het al serieus nemen, dan voorzien de standaard invulformulieren helemaal niet in dit soort zeer specifieke tests. Als je je al hierop wilt laten testen zul je bij een zeer bekwame natuurarts je heil moeten zoeken.

Mike
 
Hoi Jorien, dat is niet best met die implantaten-schade. Ze zijn er nu uit neem ik aan. Snel zoeken op Google levert op :Fonteine.com
Ik raad aan op dit onderwerp eerst te zoeken op Google, aantekeningen te maken zodat je weet waar je het over hebt en dan pas artsen te bezoeken. Scheelt je geld. Want veel onderzoeken komen op rekening van 375,-- eigen risico.
Hopelijk heb je wat spaargeld achter de hand.
Misschien arts Trossel Rotterdam alvast voor schildklier enz.
Succes.
 
Hoi Liesje,

Toen ik besefte hoe schadelijk siliconenprotheses zijn heb ik ze laten verwijderen, dit is al weer 10 jaar geleden, maar de schade was toen al aangericht.
omdat ik nu 5 chronische ziektes heb zul je begrijpen dat mijn 375.00 euro eigen bijdrage er snel doorheen is.
Ik ga maar eens goed spitten op dit forum want ik wil mij graag goed en gezond
voelen.
 
hoi Jorien, je hebt echt professionele hulp nodig volgens mij.
Dus iemand die kan checken wat er aan de hand is allemaal met je.
Dat ligt bij iedereen anders.
Ik heb pas een bodyscan laten doen (energetisch) met elektroacupunctuur van de methode E-steck.
Misschien is het iets voor je.
Er zijn meer manieren zoals bijv. bioresonantie e.d.
De e-steck scan gaf mij toch veel informatie waar ik nu mee aan de slag kan gaan.
Sterkte voor je!
Ik denk wel dat je ook hulp nodig hebt nog met gifstoffen je lijf uit bonjouren ook.
En dat vraagt ook een specieke aanpak.
Daarvoor moet je echt alternatief gaan shoppen en niet bij de eerste de beste.
Dat kan een barre en kostbare zoektocht zijn.
En geen enkele persoon heeft echt 100% zicht op wat er met je scheelt, dus dat blijft toch altijd een beetje lastig.
 
Hallo Jorien,
Heftig wat jij allemaal hebt overghouden aan je siliconen implantaten. Waarschijnlijk ben je al op de hoogte van de volgende website: https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/ .
Heel veel leesvoer over gevolgen van de siliconen implantaten.

Op deze site ook een pagina over welke "giftige" stoffen zich bevinden in die siliconen implantaten
https://sites.google.com/site/stich...stoffen/gezondheidseffecten-chemische-stoffen

Ikzelf ben ook belast met giftige stoffen door het langdurig werken in een omgeving met chemische dampen van grote grafische printers zonder ventilatie en afzuiging. Ik heb destijds via een orthomoleculair arts mijn bloed laten testen bij het ELN in Bunnik
http://www.europeanlaboratory.com/

Zij kunnen je bloed testen op veel verschillende giftige stoffen en zware metalen die je niet via je reguliere huisarts kunt aanvragen. Zij hebben o.a. de volgende testen
http://www.europeanlaboratory.nl/documents/nl/orderform_nl.pdf
Kijk even op pagina 2 voor een goed overzicht.
Ikzelf heb de Toxicologie Bloed (plasma) test laten uitvoeren en hier kwam een verhoogde hoeveel pentaan, hexaan en pcb's uit in mijn bloed. Toen ik ging googlen op deze stoffen kwam ik via hexaan uit bij de website over siliconen implanten. In deze implanten zit dus ook een vorm van hexaan.

In december heb ik een haartest laten doen bij het ELN om te kijken hoe het zit met de belasting zware metalen in mijn lichaam. Helaas kwam hier niets uit.
Via een kinesiologische test en eerder via bio-resonantie bleek dat mijn lever het zwaar belast is.

Voordat ik tot de conclusie kwam dat ik belast was met gifstoffen had ik ook veel klachten. O.a. extreme vermoeidheid, zeer kortademig, extreem transpireren. Zijn dit ook klachten en symptomen die jij herkent.
 
Hoi,
na het verwijderen van implantaten (+-13)jaar geleden ben ik nog 11x geopereerd aan handen, enkel, knieën enz en is er toxicologisch onderzoek gedaan naar t weefsel en elke keer zat t vol met siliconen.
Ik ben bekend met de giftige stoffen die zich hierin bevinden, nl
kwik, kobalt, lood, bezeen, tolueen, arsenicum, platina enz enz.

Alleen hoe kom ik er vanaf

Morgen maar weer eens op onderzoek uit, ben nu te moe.
nog bedankt voor alle reacties,

gr J
 
Ik denk dat je baat kan hebben door regelmatig naar een sauna te gaan. Wordt bij zware metalen vergiftiging vaak aangeraden om het eruit te zweten. Helpt niet bij eventuele gifstoffen in je hersenen overigens.
 
Ben je al lid van zoiets als dit? https://groups.yahoo.com/neo/groups/SalineSupport/info Misschien dat daar al goede tips te vinden zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan