Even voorstellen: Deniece

Quote:
Hoe kom ik er achter of ik nog candida heb?


Die heb je gegarandeerd nog! Zie ook mijn eerder gemaakte opmerking:

Quote:
Dit betekent dat jij schimmels had/hebt! Dit komt door een verstoorde darmflora, die jij vervolgens hebt doorgegeven.


Mike

 
10 moedervlekken per jaar weghalen, is dat cosmetisch of omdat ze twijfelachtig zijn?

Heb je last van de verdovingen gehad? Die kans is niet zo groot, maar dam moet je van verdovingsmiddel veranderen. (bron)

Kokosolie werkt ook tegen candida.

Simpelweg kan je zeggen dat goede kokosolie in een glazen pot zit.

Alle kokosolie die ik in glas ben tegengekomen is onbewerkte, maar er zal vast een uitzondering zijn. De geraffineerde kokosolie die je nu hebt kan je prima opmaken met bakken/braden als je het vet niet van plan bent op te eten. (bij mij gaat het meestal over mijn eten)

Persoonlijk zou ik me nu eerst gaan richting op goede voeding en die candida even onthouden voor later. Ik ga nog een keer kefir noemen, want dat werkt ook tegen candida.

Je zou bij kunnen gaan houden wanneer je hoofdpijn hebt, grote kans dat dat voedsel gerelateerd is. Is het trouwens hoofdpijn of migraine?

Bijhouden is ook leuk, omdat je dan over een jaar tenminste weet wanneer het de laatste keer was.. :)

 
@jp

De moedervlekken worden verwijderd omdat ze twijfelachtig zijn.

Ik heb het zover ik weet geen klachten van de verdoving. Wel altijd last van een slechte (wond) genezing.

Het is voornamelijk hoofdpijn, een enkele keer migraine.

Na het stoppen van de anticonceptiepil is het al sterk verminderd.

Wat is jullie advies betreft de bio coherentie therapie?

We zijn hiermee gestart voor de slaapproblemen en drukke / boze gedrag van onze zoon en de slechte darmflora van onze dochter.

Mijn gevoel zegt stoppen en aan de slag gaan met goede voeding

 
Er zal hier niet snel iemand tegen jouw gevoel in gaan,

je gevoel volgen is een van de belangrijkste dingen.

Bij mij zijn er vele euro's doorheen gegaan, (geen bio coherentie gedaan)

hoewel ik er wel wat aan gehad heb heeft er nooit iets echt geholpen.

Uiteindelijk heeft een paar tientjes aan kefir (van rauwe melk) mijn chronische darmproblemen opgelost.. (officieel had ik PDS en lactose intolerantie)

 
Kefir dus, en kombucha.

Je kunt testen of je candida hebt: 's ochtends van bed af, nog niets gedronken hebbende, spuug in een glas water.

Als je spuug draderig wordt heb je candida.

Maar ga je richten op goede voeding, dat zal zeker helpen om je candida de baas te worden.

Je zou ook H2O2 3% op je moedervlekken kunnen sprayen.

Problemen met de huid zijn spijsverteringsproblemen;

Lia

 
Ik wilde even laten weten hoe het hier gaat.

Na de tips die ik hier gekregen heb zijn we aan de slag gegaan met onze voeding.

Langzaamaan passen we steeds meer aan.

Nadat we in December zijn gestart met de rauwe melk zijn hier veel dingen veranderd!

Binnen 2 weken had onze jongste dochter weer vaste normale ontlasting. (en dit na 7 maand dunne ontlastin!)

De bultjes die mijn zoontjes op zijn gezicht en armen had verdwenen en ook ging het slapen veel beter.

Inmiddels maak ik de yoghurt zelf en eten we ook biologische groenten en gebruiken we sole.

We zijn zo blij dat we op deze site 'terecht' zijn gekomen. Voor het eerst een winter zonder continue zieke en hoestende kindjes!!

Ook mijn ouders doen volop mee. Mijn vader die plotseling veel knieklachten kreeg.

is driftig aan de rauwe melk, sole en levertraan.

Op mijn advies heeft hij nog geen gehoor gegeven aan de spuiten dat ze hem hiervoor wilde geven. (ben even de naam kwijt)

Hij vond het eerst maar niets. Maar vanmorgen belde hij. Zijn knie kraakte niet meer tijdens het traplopen en het vocht bleef ook weg!

Wij blijven trouw lezen hier!

 
hey Deniece, wat een fantastisch nieuws, en dat gewoon met voeding.

De meesten buiten deze website geloven dit niet. Goed dat je dit gevonden hebt.

groet Marijan

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.772
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan