Even voorstellen - Bryan

Bryan

New member
Hoi,

Ik heb dit forum nog niet zo lang geleden ontdekt, maar ben er al wel achter gekomen dat er heel erg veel nuttige informatie te halen valt. Ik ben erg geïnteresseerd in gezondheid, voeding en sport en dan vooral de combinatie daarin. Ook vind ik het leuk om nieuwe weetjes over de gezondheid/voeding te verzamelen en uit te proberen. Daarom ben ik kortgeleden een website gestart waarin ik mijn "vondsten" publiceer. Zoals gezegd vind ik het leuk om nieuwtjes over de gezondheid te verzamelen maar let op, ik noem mezelf geen goeroe en ben ook geen arts. Wel lees ik veel en ga ik bronnen na. Het lijkt me leuk om hier op dit forum wat actiever te worden en indien je geïnteresseerd bent neem dan eens een kijkje op mijn eigen site.

 
Hoi Bryan, leuk dat je een eigen web-site er op na hou, wel kom ik veel artikelen tegen waar mijn nekharen van overeind gaan staan. Wie weet ga je er in de de toekomst anders over nadenken als je hier nog meer heb gelezen.

 
Hallo Bryan en welkom.

Ik heb ook even op je site gekeken en wat mij meteen opvalt is het volgende artikel:

Quote:
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Een voedingspatroon met veel cholesterol kan bijdragen tot een hoog cholesterolgehalte in het bloed. Echter, de mate van cholesterol die het cholesterolgehalte in uw bloed kan verhogen varieert van persoon tot persoon. Hoewel het eten van te veel eieren uw cholesterol kan verhogen, is niet aangetoond dat het eten van vier eierdooiers of minder op wekelijkse basis, het risico op hart- en vaatziekten doet verhogen.

Overweeg de aanbevolen dagelijkse beperkingen van cholesterol in uw eten:

- Als u een gezond persoon bent en geen last hebt van hart- of vaatziekten, is het aanbevolen dat u uw cholesterol uit voeding beperkt tot minder dan 300 milligram (mg) per dag.

-Als u lijdt aan hart- en vaatziekten, diabetes of een hoog low-density lipoprotein (LDL of "slechte" cholesterol) cholesterolgehalte in uw bloed heeft, moet u proberen om uw cholesterol uit voeding te beperken tot minder dan 200 mg per dag.

Een groot ei bevat ongeveer 186 mg aan cholesterol in de dooier. Op het moment dat u dus een ei heeft gegeten, is het raadzaam om andere bronnen van cholesterol te beperken voor de rest van die dag. Overweeg de vervanging van porties groenten voor de porties vlees, of vermijd vetrijke zuivelproducten voor die dag. Als u erg van eieren houdt, maar niet wilt dat uw cholesterol gehalte verder omhoog gaat, gebruik dan alleen het eiwit. Eiwitten bevatten geen cholesterol. '


Dit soort adviezen zijn gewoon msm info toch ? Dat moet iedereen nu zo onderhand wel weten en nog belangrijker; 100 % verkeerd!

Wat is jouw mening over voeding en gezondheid ?

 
Bryan welkom,

Ik hoop dat je op dit forum veel 'vondsten' gaat doen want onderstaand stukje over bananen (op jouw site) klopt niet:
Quote:
(Nieuws van Mensengezondheid.org) De banaan die we in de ochtend met ontbijt granen nuttigen, wordt al eeuwen gebruikt als geneesmiddel over de hele wereld. De banaan, ook bekend in het Latijn als Musa sapienta, is eigenlijk geen vrucht maar een kruidachtige vaste plant. In combinatie met helende planten, kan de banaan worden gebruikt om zweren en astma te genezen, of om staar en andere oogproblemen te genezen. Onderzoek heeft nu aangetoond dat bananen de bloeddruk kan verlagen en darmkanker helpen te voorkomen. Vol met voedingsstoffen en vezels, is de banaan niet alleen goede voeding, maar ook een krachtig medicijn.



Bananen zijn fructose en zetmeel bommen. En 's ochtends kun je beter niet met fruit beginnen, dat drijft de bloedsuikerspiegel op.

En het is bijzonder belangrijk om een stabiele bloedsuikerspiegel te houden, en daar past fruit niet bij.

En granen proberen we hier op dit forum juist drastisch te verminderen, granen zijn suikers.

Ga je eerst eens inlezen in het 'alleen lezen forum' met daarin vele teksten van de moderator fatsnotbad/Mike en lees ook eens op mijn site: www.voedingisgezondheid.nl

Daar vind je informatie vanaf dit forum overzichtelijk bij elkaar.

Verder wens ik je veel leermomenten toe.

Lia

 
Er klopt heel veel niet Poekie. Het doet mij denken aan de voedingsindustrie die op originele wijze via fora binnenkomt en verwarring zaait, zoals we dat van de industrie gewend zijn. De website heeft een mooie naam, bijna even mooi als die van jou.. maar dit soort teksten komen van de lopende band. In dit geval heeft iemand er niet goed bij stilgestaan wat voor soort forum dit eigenlijk is.

 
Er staat wel veel reclame en misinformatie op. Ik hoop dat je je goed inleest op dit forum en je website misschien wat gaat aanpassen...

 
vind trouwens ook wel veel 'foute' reclames aan de rechterkant staan. Nee, ik kan niet enthousiast worden over de site.

Lia

 
"Bryan" je verhaaltje is een doorzichtige poging je site op dit forum te spammen. Overduidelijk heb je een site gemaakt waarin geld belangrijker is dan goede informatie. De g-ads, cb ads en pp ads in je sidebar, de poging om via FB verkeer te genereren en de knullige info zijn het bewijs.

Mensen, verspil je tijd niet, ga niet serieus in op de info die op zijn site staat, die staat er alleen op om gevonden te worden in zoekmachines. Pure affiliate marketing.

Ik stel een ban voor.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan