Even tekenen..

Gerard

Well-known member
Ik had al een berichtje met en link geplaatst in "EU", maar daar werd niet echt enthousiast op gereageerd, dan maar even een apart onderwerp:


Waarom een parlementaire enquête over de invoering van de euro?

Lezen en tekenen, als je wilt:

https://www.peuro.nl/
 
Ik ook, maar hoe meer handtekeningen, hoe groter de kans, vandaar mijn postje hier. Nog suggesties voor andere fora?
 
Ik had het al getekend toen ik het in het topic EU zag staan. Ik weet ook niet wat er mee gedaan gaat worden. Als er al een enquête gaat dan nog zal het niet veel uithalen, de mensen van toen zijn weg en er zal hooguit een enkele van de huidige politici bij aanwezig zijn. De rest zal het verslag waarschijnlijk niet lezen hooguit een samenvatting van iemand anders. Wakker worden zullen ze er niet van. En als ze al snappen dat het toen niet had moeten gebeuren, dan zullen ze zo iets hebben van er is nu niks meer aan te doen, we moeten er mee door gaan. En we doen er alles aan om niet nog zo'n fout te maken. Ze weten alleen dan niet dat ze nog steeds bij alles op dezelfde adviseurs afgaan zonder hun vragen te stellen omdat ze onder de indruk zijn van de kennis van die adviseurs.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan