Even kort voorstellen (Leon) en een paar van de beste quotes van mike

Leon je bent al bewust, je moet weer leren ergens voor te willen leven. Al is het alleen voor jezelf.

Dan had ik mezelf ook op kunnen geven gezien wat ik allemaal heb meegemaakt. Hersenvliesontsteking op zeer jonge leeftijd waardoor heel mijn leven anders werd. Ik ben blind en doof geweest, heb mezelf op de weg terug geholpen met homeopathie en door aanwezig te zijn in het nu. Door ook van alles uit te proberen, verder heb ik een open hart operatie ondergaan vanwege een geboorte afwijking, door die geboorte afwijking heb ik ook de ziekte van Scheuermann en aan beide kanten van mijn heup een congenitale heupdysplasie. Verder een hernia gehad en zwakke rug, ook heeft een arts bij een foutieve operatie mijn linkerschildklier kwab weggenomen terwijl de bedoeling was om alleen de knobbel die er zat weg te halen. Ook zeer veel jaren last gehad van migraine, en oorsuizingen, evenwichtstoornissen, gedachten die op hol sloegen, vaak wat gebroken, mijn rechterbeen was boven gebarsten door een ongeluk, ongeval op het werk waarbij een ijzeren stempel boven op mijn rug viel en dus de bovenrug zwaar beschadigde, kleurenblind, twee vingers van mijn linkerhand lagen er half af, etc.. Je kunt zeggen dat van jongs af aan mijn leven in puin lag, en al dat ziekenhuis bezoek met hun middeltjes was ook niet echt opbouwend, zeker niet voor mijn darmen lang geen normale ontlasting gehad. Maar ik vertikte het op te geven.

Ben kampioen geworden in jujutsi, veel bekers gewonnen met voetballen, en train nu met zware gewichten ongeacht wat ik heb, omdat ik heb leren luisteren naar mijn lichaam en ook omdat sterkere spieren niet volgroeide botten ondersteunen. Hoe dan ook ik vind een uitweg, zelfs al had ik volgens de dokter niet meer kunnen leven. En dan nog alle andere drama's op persoonlijke vlak en menselijke vlak die ik verder heb meegemaakt in mijn leven. En ik weet wat discriminatie of pesten is, reken maar dat ik van me af gebeten heb, en me er druk om gemaakt heb zo erg dat ik gestrest door het leven ging, maar nu ouder en wijzer laat ik het van me afglijden, tot ze te ver gaan dan.....

Never give up, or bend and come right back.

Somebody up there likes me.

And likes you Leon.

 
Ik zou heel graag weer een beste/lieve vriend willen hebben.

Dat meen ik uit de grond van m,n hart.

Ik had er 1 die ik 10 jaar lang had.

Ik had er al geen zin meer in omdat ik dat al achter me had gelaten

maar we gingen dus voor WIET STEKKEN, het had me zat op kunnen leveren

maar ik heb al 10 jaar achter de rug met wiet kweken.

Toen bleek dat hij gewoon letterlijk steelde van me.

Hij was als een broer, deed alles voor hem, te veel.

Politie gebeld anoniem en nou is hij alles kwijt.

Soms heb ik het moeilijk met de keuze die ik heb gemaakt.

Leon

 
Amancay bedankt voor je support.

Ik heb bijna 200.000 euro aan drank/drugs weg gewerkt.

Ik mag blij zijn dat ik er nog zo aan toe ben.

Het erge is dat is nog een gevoel van trots heb dat ik dit heb weggewerkt.

Ik zeg dit niet in de laatste plaats omdat mike dit aanvoeld.

Leon

 
Het is nu niet meer terug te draaien. En gewoon stoppen met die dingen, in dat wereldje vindt je geen echte vrienden. En vindt je je rust en geluk ook niet.

 
Ik kan ook wel wat mensen die zo in dat wereldje zaten, ook alles kwijt, al hun geld etc.. Maar jij ziet het tenminste nog in.

Leon soms krijg je terug wat je zaait, dus laat het verleden en kijk naar je toekomst door nu te kiezen voor jezelf. Het enigste wat je nu moet doen is vooruit te gaan, en je aandacht richten op andere dingen, zoals je zelf goed gaan voeden, zodat je rust in je lijf krijgt.

En Leon je stort je hart nu uit, maar bescherm jezelf ook. Weet niet of iedereen je openhartigheid hier goed kan plaatsen.

 
Ben jij manisch depressief Leon? En zit je nu weer in een manische periode? Dat is het gevoel wat ik krijg bij het lezen van jouw commentaar

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
505.890
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan