Even kort voorstellen (Leon) en een paar van de beste quotes van mike

lboivin

New member
Hallo ik ben Leon en ik lees al geruime tijd dit forum.

Ik ben eigenlijk best een fan van Mike Donkers.

Een aantal van zijn uitspraken die blijven maar rondspoken in mijn hoofd.

Ik vind het ook begrijpelijk dat hij zich kan ergeren aan fout nederlands taalgebruik.

Ik kan er eigenlijk zelfs een beetje om lachen :)

Ik maak zelf ook nog fouten hoor helaas en ik vind het fijn als iemand mij daarop attendeerd!

Een korte opsomming wat ik echt grappig vind van Mike na al die lappe text die ik heb gelezen: !

1.- Wat is er toch met die nachtschades, dat iedereen met man en macht ze willen verdededigen etc... ik ben ook addict eraan,

Ik heb ook het boek van mevrouw gegoudas gelezen helemaal goud !!

Waarom ik nog een aardappel doe ik voor de carbs omdat ik verder volop lo carb ben en zoete aardappel vind ik goor en witte rijst vind ik echt tuig, veelste hoog in carb.

die neurotoxines in die 250 gram aardappel per week ga ik echt wel redden, maar de damage is opstapelend ik heb het boek gelezen van de nachtschades,

Tomaat beschouw ik nu als een giftige bes en hij moet er maar helaas verplicht bij, ik vind het heerlijk bij een salade en ik ben er aan verslaafd serieus ik geef het ook toe.

Ik heb 3 maanden zwaar moeten afkicken van de nicotine/tabak en tomaten/aardappels zijn echt volop verslavend!!

Dit is wat mike wil horen maar zo is het gewoon.

En als je wilt healen moet je er gewoon 100% voor gaan.

2. Over verslavingen.

Mensen zijn masochistich ( dit woord kan ik dus niet spellen triest !)

Ik heb m,n lichaam op m,n 21 ste zwaar in de soep laten lopen door mijn roekeloze gedrag !!

Lekke darm, 4 lagen weg weten te werken d.m.v. drugs/drank, witmeel tarwe , sambal laag voor laag. daarop volgend bijnier uitputting en 25 kilo weg in 8 maanden tijd.

Stimulerende middelen volop!!

Ik heb toen ik 20 was in mijn zomervakantie gewerkt bij Romi in Vlaardingen , een margarine fabriek, de beste vriend van mij zijn vader die kreeg dat gratis,die margarine 2x hartinfarct gehad die man. , maar de link werd gelegd met stress !!, ONZIN

Totaal in 2 jaar tijd +- 9 weken gewerkt.

stress is het meest vermoordende van allemaal maar als je lichaam sterk maakt dan kan hij ook veel beter stress handelen.!

En inderdaad die margarine fabriek het is ongelofelijk echt bizar !!

ALs je al vroege bijnieruitputting heb op jonge leeftijd.dat ze zwak zijn dat je dan toch zo addict kan zijn aan de adrenaline, zo fout !!!

Achteraf gezien waren m,n bijnieren helemaal niet zo zwak maar door jaren in angst leven als je EXTREEM getreiterd word en daarna volop stimulerende middelen, in het weekend jezelf volgieten met een paar XTC pillen ja dat gaat bruintje niet trekken, lichamelijk niet, financieel makkelijk, bier en XTC is te goedkoop.

Lekker naar Amsterdam, 5 blikkiess redbull om maar meer te kunnen drinken!

Ik heb het helemaal over mezelf afgeroepen.

Zelfmedelij is geen optie.

IK HEB MEZELF HET WAK IN GEDRAAID.

Er is niets zo ondermijnend en vermoordend als stress maar als je je lijf niet voolgooid met transvetten/grafzooi en gezegend ben met een sterk genen pakket (mijn vader) tsja dan kom je een heel eind.

3. Het optimale dieet.

Ik ben het echt helemaal eens met mike hierover.

Ik tracht het optimale dieet te handhaven. punt.

Probleem is vaak is iemand op eenzame hoogte staat hoe gaat hij is dat mensen hem/haar niet willen/durven corrigeren en dat je ook moeilijk weet wat de waarheid nou is.

Pike uit m,n hoofd had een heel kort lijstje wat je wel kan eten IPV niet dan word het een stuk makkeijker.

Echter daar ga je het in mijn optiek helaas niet mij redden, ik denk er zo over , misschien wel hoor, ik kan het fout hebben maar ik geloof echt dat het extreem raadzaam is om volop erbij te suppleteren, en mevrouw Gegoudas denkt er ook zo over als ik haar boek er op na sla .

Ik moet Mike hier weer in gelijk geven dat supplementen gaan je niet redden.

ECHTER ALLEEN OPTIMALE VOEDING GAAT JE OOK NIET GENOEG REDDEN.

ook niet runderlever en hart. ook niet.

Daarin verschil ik van mening, echter, een lichaam zal echt wel healen zonder stress zonder suppletie met dat. vast wel.ik spreek mezelf tegen nu :)

Mike ik vind je een Kanjer en ook jij hebt het niet altijd bij het rechte eind.

Het is gewoon vervelend dat het lijkt dat je bijna altijd wel hebt.

Kaalheid door testorongebrek, Mike, ?! even referen aan PIKE met z,n oom, dat gaat hem echt niet worden hoor, als je zo goed ben als jou dan ga je op een gegeven moment een GOD syondroom ontwikkelen, en eigenlijk zeer begrijpelijk maar dit is echt volop door te voeren naar de genen in mijn optiek.

Argumenten: Er is niet 1 reden te noemen waarom mensen kaal worden en zeker niet ff hormaal erbij halen.

Er zijn genoeg kalende mannen met een testoron gehalte van hier tot Tokio.

Ik wil Mike bij deze bedanken voor die wijsheid die hij mij heeft verschafd en excuses voor mijn gedrag wat voortkomt uit verslaving want zo ben ik van nature niet.

Iedereen Succes toegewenst en vooral

WIL JE NOU HEALEN OF NIET ? (prachtig)

 
Hallo Leon,

Je schrijft wel het meest wonderlijke voorstelbericht dat ik hier heb gelezen. Wat is de reden dat je hier bent?

 
Ik kan er geen touw aan vastknopen, ik ga maar wat vet innemen misschien dat het dan duidelijker wordt? 8O

 
Ik denk dat Leon zijn 'ei' kwijt wil maar dat hij ook niet helemaal 'helder' aan het stuk begon. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven.

Lia

 
Leon is een oude bekende. Dit is de derde forumnaam waaronder hij zich inschrijft. Hij krijgt inderdaad voorlopig nog het voordeel van de twijfel.

Mike

 
Hallo Leon, welkom (wederom :wink: )

Quote:
Ik moet Mike hier weer in gelijk geven dat supplementen gaan je niet redden.

ECHTER ALLEEN OPTIMALE VOEDING GAAT JE OOK NIET GENOEG REDDEN.

ook niet runderlever en hart. ook niet.

Daarin verschil ik van mening, echter, een lichaam zal echt wel healen zonder stress zonder suppletie met dat. vast wel.ik spreek mezelf tegen nu


Even voor de goede orde: geen supplementen, wel supplementen, geen supplementen..?!

Als je door hebt dat je je jezelf tegen spreekt kan je het toch beter meteen veranderen in wat je nu wel wil zeggen?

Trouwens er is ook nog een middenweg en dat is 1 a 2 supps voor vitaminen, mineralen die gewoon erg weinig in de Nederlandse bodem voorkomen door wat voor reden dan ook.

 
Leon heeft in het verleden zwaar onder invloed van teen of tander volkomen onsamenhangende posts geplaatst, waardoor hij fungeerde als een stoorzender. Ik heb hem toen noodgedwongen moeten verwijderen. Later schreef hij zich opnieuw in en verontschuldigde hij zich hiervoor. Mijn twijfel zit hem in een sterk gevoel dat hij het allemaal goed bedoelt, maar de onsamenhangendheid van zijn geest is ook nu meteen weer volop zichtbaar. Ik weet dus niet hoe lang het deze keer goed gaat. Het zou fijn zijn als hij zijn afhankelijkheid van 'middelen' eindelijk zou overwinnen en de mens wordt die hij hoort te zijn...

Mike

 
Leon, wat bedoel je hiermee:

Argumenten: Er is niet 1 reden te noemen waarom mensen kaal worden en zeker niet ff hormaal erbij halen.

Er zijn genoeg kalende mannen met een testoron gehalte van hier tot Tokio. ???

 
Ik las dit vanmorgen vroeg. Ik dacht, ben nog niet helder, want ik snap er weinig tot niets van. Ik wacht wel totdat Leon helder en vrij is van middelen. Kan tie me uitleggen wat tie bedoelt.

 
Leon, mevrouw Gegoudas, die ken ik (nog) niet, maar je maakt me nieuwsgierig. Ik denk dat als je zoveel verdovende middelen neemt, dat je het ook niet gaat redden met supplementen én optimale voeding.

 
Quote:
Ah Nora Gedgaudas, die ken ik wel.



Ja dat zeg ik nooraa gegouwdaas

 
Ik hoop dat Leon, nadat hij steeds in kringen aan het ronddraaien was, op tijd naar bed is gegaan.

Ik kende iemand die ook verslaafd was en ook gek aan het praten was, niets was helder, het was zelfs zo erg dat hij gewoon zijn ontlasting in een tas deponeerde hij had geen zin om naar de wc te gaan dat was te veel moeite en te ver weg. En dat praten, ja ze gaan maar door omdat ze hyper zijn, tot de energie weg is.

 
Ik vind het fijn dat ik toch nog een kans van Mike krijg.

Dit is de laatste en ik zal m,n best doen om hem niet te verspillen.

Amancay je praat hier volgens mij over zwaar verslaafde junks.

Ik ben er mee omgegaan nota bene jij ook ?

Morgen ben van de partij 100% helder/nuchter en ik wil graag een aantal interessante dingen/kwesties aan de kaak stellen.

Waaronder wat te doen bij een te hoge bloeddruk.

Leon

 
Hoi Leon, ja mijn beste vriend is er aan onder door gegaan. En beter de waarheid zeggen dan pappen en nat houden.

Dus Leon zet um op. Je staat niet alleen, maar moet zelf ook bereid zijn tot iets.

 
Ik ben extreem bereid om te healen maar kennelijk niet genoeg.

Ik ben blij dat ik nog leef eerlijk waar.

Ik had allang veel gezonder kunnen zijn sinds ik deze kennis heb.

Als je 8 jaar lang leeft met de intensie dat je toch nooit beter word en jezelf letterlijk dood drinkt, dan is lastig om dat om te zetten.

Maar mijn hersens draaien echt als een gek en dat is weleens anders geweest (ja verkeerd gek I know)

Leon

Leon

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan