Er klopt niks van.


In space or on the Moon there is no atmosphere to scatter light. The light from the sun travels a straight line without scattering and all the colors stay together. Looking toward the sun we thus see a brilliant white light while looking away we would see only the darkness of empty space.
 
In space or on the Moon there is no atmosphere to scatter light. The light from the sun travels a straight line without scattering and all the colors stay together. Looking toward the sun we thus see a brilliant white light while looking away we would see only the darkness of empty space.
I Think the sun is local.
 
Nou ok,
Dus als je naar het westen vliegt heb je een tegenwind van min 1500 km p/u en op die hoogte nog veel sneller.Dus het maakt wel uit welke kant de aarde op gaat,immers de wind draaid maar 1 kant.
Het is geen bevredigend antwoord op mijn vraag.
Zullen we de vraag eens stellen aan de AI, want die weet alles beter dan de mens?
En hoe zit dat nu als je van noord naar zuid vliegt, of visa versa.Dan heb je toch ongeloofelijke zijwinden?
Hetzij van oostelijke of westelijke kant.

Quote.De atmosfeer van de aarde beweegt over het algemeen met dezelfde snelheid als de grond. Het verschil wordt wind genoemd.

Is daar een wetenschappellijke onderbouwing voor?
Vergeefse moeite vermoed ik.

Het tollend aardbolletjemodel zit er bij veel mensen stevig ingeramd.
Deprogrammeren van het tollend aardbolletjemodel vergt een eerlijk, onbevooroordeeld en uitgebreid onderzoek door de geinteresseerde en neemt vaak 6 tot 12 maanden tijd in beslag.

Neem bijvoorbeeld Owen Benjamin.
Die gaf altijd af op flat earthers totdat Eric Dubay hem vroeg of Owen de vorm van de aarde eerlijk met aandacht en onbevooroordeeld had onderzocht.
Omdat hij een eerlijk man is nam Owen de uitdaging aan.
Hij deed uitgebreid onderzoek en is nu een overtuigd flat earther.

Owen over flat earth vanaf ongeveer 0:23.30u en 1:05.40u


Het blijft bijzonder hoe aardbolletjemodel-aanhangers natuurkundig onmogelijke 'eigenschappen' van een 'tollend aardbolletje' blijven verklaren in kromme spagaatredeneringen.

Bijvoorbeeld het zogenaamde vacuum heelal waar dat tollende aardbolletje met die enorme snelheden in allerlei richtingen tegelijkertijd zogenaamd doorheen zou reizen met een luchtlaagje dat stevig om dat bolletje heen blijft zitten door zogenaamde 'zwartekracht'.

Toen ik nog een groot fan en aanhanger was van SF en het heliocentrisch MODEL - kan het nog duidelijker ??? - ging ik voor de grap bij flat earthers kijken om wat te lachen. En ik wilde oprecht onbevooroordeeld weten wat flat earthers bezielde om zo'n 'middeleeuws' wereldbeeld aan te hangen.
1 jaar later had ik mijzelf volledig gedeprogrammeerd van het heliocentrisch model.

Dat was voor mij niet gemakkelijk omdat ik daarmee ook gelijk mijn interesse in de meeste SF verloor - waaronder Avatar films.
Wat ik ermee gewonnen heb is het echte weten en de rust/aarding die nu samenvallen met mijn gevoel, beleving en waarneming met betrekking tot leven in onze wereld.

Zoals alom bekend is de grootste promoter van het tollende aardbolletje model NASA.
Nasa is een Hebreews woord dat staat voor 'bedrog'.
 
Laatst bewerkt:
Vergeefse moeite vermoed ik.

Het tollend aardbolletjemodel zit er bij veel mensen stevig ingeramd.
Deprogrammeren van het tollend aardbolletjemodel vergt een eerlijk, onbevooroordeeld en uitgebreid onderzoek door de geinteresseerde en neemt vaak 6 tot 12 maanden tijd in beslag.

Neem bijvoorbeeld Owen Benjamin.
Die gaf altijd af op flat earthers totdat Eric Dubay hem vroeg of Owen de vorm van de aarde eerlijk met aandacht en onbevooroordeeld had onderzocht.
Omdat hij een eerlijk man is nam Owen de uitdaging aan.
Hij deed uitgebreid onderzoek en is nu een overtuigd flat earther.

Owen over flat earth vanaf ongeveer 0:23.30u en 1:05.40u


Het blijft bijzonder hoe aardbolletjemodel-aanhangers natuurkundig onmogelijke 'eigenschappen' van een 'tollend aardbolletje' blijven verklaren in kromme spagaatredeneringen.

Bijvoorbeeld het zogenaamde vacuum heelal waar dat tollende aardbolletje met die enorme snelheden in allerlei richtingen tegelijkertijd zogenaamd doorheen zou reizen met een luchtlaagje dat stevig om dat bolletje heen blijft zitten door zogenaamde 'zwartekracht'.

Toen ik nog een groot fan en aanhanger was van SF en het heliocentrisch MODEL - kan het nog duidelijker ??? - ging ik voor de grap bij flat earthers kijken om wat te lachen. En ik wilde oprecht onbevooroordeeld weten wat flat earthers bezielde om zo'n 'middeleeuws' wereldbeeld aan te hangen.
1 jaar later had ik mijzelf volledig gedeprogrammeerd van het heliocentrisch model.

Dat was voor mij niet gemakkelijk omdat ik daarmee ook gelijk mijn interesse in de meeste SF verloor - waaronder Avatar films.
Wat ik ermee gewonnen heb is het echte weten en de rust/aarding die nu samenvallen met mijn gevoel, beleving en waarneming met betrekking tot leven in onze wereld.

Zoals alom bekend is de grootste promoter van het tollende aardbolletje model NASA.
Nasa is een Hebreews woord dat staat voor 'bedrog'.


רַמָאוּת dit is de vertaling van bedrog
נאס"א dit is de vertaling van nasa
 
רַמָאוּת dit is de vertaling van bedrog
נאס"א dit is de vertaling van nasa
Afleiding JVG.
Vooral niet kijken en onderzoeken.
Je zou op de Engelse betekenis van het Hebreeuwse woord Nasa kunnen zoeken vanuit het Hebreeuws.
Kijk eens wat er dan boven komt drijven.
Nasa is geen Engels woord.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan