Elon Musk

GAB mengt zich in de strijd :

 
JUST IN: Elon Musk confirms during talks with Twitter execs that there is a 'Plan B' if Twitter rejects his current offer to buy the company.

He is boxing them in to a spot where they can either accept “free speech” or it seems he’s going to crush the platform by dumping shares.

Cheers to Elon Musk 🍻


Mike
 
GAB mengt zich in de strijd :

Gaat hem niet worden. Toen Trump van Twitter af werd geschopt bood Taub hem ook een platform aan. Trump ging hier niet op in. Er waren geruchten dat hij wel een account zou hebben aangemaakt maar deze bleef inactief. Wel werden alle Twitter-berichten van Trump overgezet op deze account.

De reden waarom noch Trump, noch Musk in zullen gaan op Andrew Taubs voorstellen is dat Twitter heel groot is en talloze normies daar actief zijn. Zelf haakte ik al vroeg af op Gab, omdat daar zoveel openlijke racisten zitten die herhaaldelijk het woord 'nigger' gebruiken. Ik werd een beetje moe van deze stumperds en vraag me tot op de dag van vandaag af waarom deze lui juist Gab als platform hebben en niet andere free speech'-alternatieven.

Dit is niet de plek voor Trump en Musk om hun boodschap te verspreiden. Gab is een te raar platform en ook die Andrew Taub is een rare.

Mike
 
Trump told Americano Media yesterday he probably wouldn't have any interest in returning to Twitter.


"Twitter's become very boring. They've gotten rid of a lot of good voices on Twitter, a lot of their conservative voices....it used to be a war on Twitter. But it was a very interesting war."


But what if they reinstate those conservative voices and anons?
Let's see what happen.


Sauce:
https://nypost.com/2022/04/14/trump-says-he-wont-return-to-twitter-if-elon-musk-buys-it/


Mike
 
Prins Bin Talal wijst het bod van Musk af:



Mike

Bin Talal is 'Dopey' en bevriend met Hillary:


Mike
 
Gaat hem niet worden. Toen Trump van Twitter af werd geschopt bood Taub hem ook een platform aan. Trump ging hier niet op in. Er waren geruchten dat hij wel een account zou hebben aangemaakt maar deze bleef inactief. Wel werden alle Twitter-berichten van Trump overgezet op deze account.

De reden waarom noch Trump, noch Musk in zullen gaan op Andrew Taubs voorstellen is dat Twitter heel groot is en talloze normies daar actief zijn. Zelf haakte ik al vroeg af op Gab, omdat daar zoveel openlijke racisten zitten die herhaaldelijk het woord 'nigger' gebruiken. Ik werd een beetje moe van deze stumperds en vraag me tot op de dag van vandaag af waarom deze lui juist Gab als platform hebben en niet andere free speech'-alternatieven.

Dit is niet de plek voor Trump en Musk om hun boodschap te verspreiden. Gab is een te raar platform en ook die Andrew Taub is een rare.

Mike
Jordan Sather over het aanbod van Taub:


Mike
 
The “Musk Meltdown,” among the salon-set Leftist commentariat, everyone.


It is exquisite to watch.





Mike
 
Bin Talal is 'Dopey' en bevriend met Hillary:


Mike
Ook een vriendje van Obama:

IMG_20220415_105246_693.jpg

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan