Elon Musk

Je hoeft zelf geen Twitter account te hebben hoor om hier een naam in te vullen. Heb zelf ook geen Twittert 🐥
Oh oké. Maar op welke site moet je dat dan wel invullen? Op de Twitter pagina krijg ik elke keer melding dat ik in moet liggen. Musk heeft mijn account als fake aangemerkt denk ik door lang geen gebruik van te hebben gemaakt denk ik 😊
 
Oh oké. Maar op welke site moet je dat dan wel invullen? Op de Twitter pagina krijg ik elke keer melding dat ik in moet liggen. Musk heeft mijn account als fake aangemerkt denk ik door lang geen gebruik van te hebben gemaakt denk ik 😊

iedereen met een oud account MOET opnieuw aan de bak met verplicht telefoon of eMail zodat ze bots kunnen weren
 
iedereen met een oud account MOET opnieuw aan de bak met verplicht telefoon of eMail zodat ze bots kunnen weren
Ja dat had ik begrepen. Een hele tijd terug moest ik ook al elke keer telefoonnummer opgeven. Maar goed, ik begrijp dat als je actief wilt zijn op twitter je dan een account aan moet maken met nummer. Hoe Medusa dat zonder lukt weet ik dan niet.
 
NEW - Bot Sentinel, a platform that monitors millions of Twitter accounts, estimates that 10-15% of all accounts on Twitter are inauthentic.

Twitter states only 5% of all accounts are inauthentic. Musk put the deal temporarily on hold to evaluate spam and fake accounts.


Mike
 
While I’ve been locked in on the biological situation in Ukraine, I haven’t provided any recent updates on what is happening with Twitter.

I’ve said it since the beginning, Elon’s moves and counter moves are too highly calculated and methodical to be a happy coincidence. Not only is he taking over the machine, he’s exposing it on a global stage.

For those who are unaware, the Twitter deal is on hold, as Elon is is demanding proof on the amount of bot activity on the site, as this will lower the amount of true human engagement and therefore the amount of possible/target revenue. Which would lower the value of twitter and therefore lower the offer from Elon.

What Elon did was genius, and also further confirms this is about more than money. He offered a number so outrageous, knowing full well that there was heavy bot activity, knowing he could make them agree to terms, and then later get the buying price lowered while simultaneously exposing Twitter for using false accounts to manipulate public opinion.

A conventional businessman would have made them prove the bot activity before the offer price, but Elon is not in this for profit. This move he just made CONFIRMS he is looking to expose a greater conspiracy here. His moves and counter moves are calculated 10 steps ahead of the enemy. Sounds a lot like US MIL to me. I mean, Elon is quite literally their highest paid contractor.

Twitter’s most recent claim is the site has less than 5% bots. Elon is not so sure about that. Different bot-monitoring entities estimate anywhere up to 15% of all Twitter activity is from bots.

Now let’s just middle it and take the 10% for simplicity’s sake. Google alleges Twitters user count is around 290 million users. Meaning roughly 29 million accounts are fake. 29 million accounts, being used by entities looking to sway public perception and drive narratives.

This is how they fool sheep into supporting their insanity. They prey on natural human emotional group-think tendencies. Monkey see, monkey do.

A human, and most animals, naturally aims to be accepted and in the “group”. They are terrified of being ostracized. So when weak minded sheep see a post with 10k likes, they are naturally inclined to WANT to be on the side with the majority, regardless of their actual views.

With 30+ million bots out there, the public could be manipulated into; giving away all their freedoms, ignoring natural immunity, believing men can have children, supporting nazis, slaughtering unborn children, vote for Joe Biden…

Get the picture?




Mike
 
👆Vertaling:
Terwijl ik me heb beziggehouden met de biologische situatie in Oekraïne, heb ik geen recente updates gegeven over wat er gebeurt met Twitter.

Ik heb het vanaf het begin gezegd, Elon's bewegingen en tegenbewegingen zijn te zeer berekend en methodisch om een gelukkig toeval te zijn. Hij neemt niet alleen de machine over, hij ontmaskert ze ook op een wereldwijd podium.

Voor degenen die het niet weten, de Twitter deal is in de wacht gezet, omdat Elon bewijs eist over de hoeveelheid bot activiteit op de site, omdat dit de hoeveelheid echte menselijke betrokkenheid zal verlagen en dus het bedrag van mogelijke / beoogde inkomsten. Wat de waarde van Twitter zou verlagen en dus het aanbod van Elon zou verlagen.

Wat Elon deed was geniaal, en bevestigt ook verder dat dit om meer dan geld gaat. Hij bood een zo buitensporig bedrag, wetende dat er zware botactiviteit was, wetende dat hij hen kon doen instemmen met de voorwaarden, en dan later de aankoopprijs verlaagd krijgen terwijl hij tegelijkertijd Twitter ontmaskerde voor het gebruik van valse accounts om de publieke opinie te manipuleren.

Een conventionele zakenman zou hen de bot activiteit hebben laten bewijzen voor de biedprijs, maar Elon doet dit niet uit winstbejag. Deze zet die hij net deed BEVESTIGT dat hij hier een groter complot wil blootleggen. Zijn bewegingen en tegenbewegingen zijn berekend 10 stappen voor de vijand. Klinkt als US MIL voor mij. Ik bedoel, Elon is letterlijk hun best betaalde contractant.

Twitter's meest recente bewering is dat de site minder dan 5% bots heeft. Elon is daar niet zo zeker van. Verschillende bot-monitoring entiteiten schatten ergens tot 15% van alle Twitter-activiteit is afkomstig van bots.

Laten we er nu maar omwille van de eenvoud een middenweg van maken en de 10% nemen. Google beweert Twitters gebruikersaantal is ongeveer 290 miljoen gebruikers. Dat betekent dat ruwweg 29 miljoen accounts nep zijn. 29 miljoen accounts, die worden gebruikt door entiteiten die de publieke perceptie willen manipuleren en het verhaal willen bepalen.

Dit is hoe ze schapen voor de gek houden om hun waanzin te steunen. Ze azen op de natuurlijke menselijke emotionele groepsdenk neigingen. Aap ziet, aap doet.

Een mens, en de meeste dieren, willen van nature geaccepteerd worden en bij de "groep" horen. Ze zijn doodsbang om uitgestoten te worden. Dus wanneer zwakzinnige schapen een bericht zien met 10.000 likes, zijn ze van nature geneigd om aan de kant van de meerderheid te willen staan, ongeacht hun werkelijke mening.

Met meer dan 30 miljoen bots kan het publiek gemanipuleerd worden om al hun vrijheden weg te geven, natuurlijke immuniteit te negeren, te geloven dat mannen kinderen kunnen krijgen, nazi's te steunen, ongeboren kinderen af te slachten, op Joe Biden te stemmen...

Begrijp je het?
 
BREAKING: Twitter Sr. Engineer Tells Undercover Journalist That “Twitter Does Not Believe in Free Speech”; Confesses Employees at Tech Giant are “Commie as F**k”; Admits Left Wing Employees “Hate” Elon Musk “Capitalist” Takeover Attempt

#TwitterExposed

TWEET THIS BOMBSHELL NOW: https://ctt.ac/89dKU

Ik krijg helaas de twitterlink niet geopend maar filmpje is te zien op TG.
 
Twitter's choice: admit Musk is right and it has a huge fake userbase, opening up existing management to countless shareholder lawsuits, or kill the deal and be sued for record shareholder value destruction. - ZH


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan